כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אימה בחצר הבית

קפץ או נפל? טייס נהרג באופן מסתורי כשהיה באוויר

מטוס קטן ביצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי ראלי דורהאם ביום שישי האחרון, כשרק אחד משני הטייסים על הסיפון. לטייסים לא היה מצנח, והרשויות מאמינות שגופתו נפלה מגובה של 3,500 רגל. הרשויות אינן יודעות אם הוא מת לפני הנפילה או שמא קפץ אל מותו

קפץ או נפל? טייס נהרג באופן מסתורי כשהיה באוויר
המטוס בנחיתה צילום: צילום מסך

טייס מצפון קרוליינה נהרג לאחר שקפץ או נפל באופן מסתורי ממטוס באוויר, המטוס הודיע על תקלה, וניסה להגיע לקרקע בבטחה לאחר שאיבד את הגלגל הימני שלו, כך על פי הרשויות הפדרליות שבדקו את התעלומה.

המשטרה מנסה להביו מדוע צ'ארלס קרוקס, בן ה-23, לא היה בתא הטייס כשהמטוס נחת במסלול. גופתו נמצאה בחצר האחורית של בית כ-50 קילומטרים דרומית לשדה התעופה בעיירה פוקוואי-ורינה. לטיייסים לא היה מצנח, והרשויות מאמינות שגופתו נפלה מגובה של 3,500 רגל. הרשויות אינן יודעות אם הוא מת לפני הנפילה. הן רשות התעופה הפדרלית והן המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה חוקרים את פרטי המקרה החריג.

רק שני אנשים היו על סיפון המטוס כשהמריא ורק אדם אחד, הטייס, היה על המטוס בעת נחיתתו. צוות אמבולנס מצא את הטייס קרוקס מת, כאשר תושב סימן להם להגיע לביתו לאחר ש"שמע קול חבטה בחצר האחורית". שם גילו את הטייס שנפל מהמטוס.

טייס המשנה של קרוקס, ששמו לא פורסם, נלקח לבית חולים לאחר שנפצע קל ושוחרר מאוחר יותר באותו היום. המטוס, שיכול להכיל עד 10 אנשים, ניזוק קשות. אביו של הקורבן, יו קרוקס, אמר לתקשורת המקומית שאין לו מושג מה קרה לבנו המנוח. "אנחנו לא יכולים לעבד את זה עכשיו, אני לא יודע", אמר.

מטוס נחיתת חירום צפון קרוליינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד