כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מה השאיפות הפוליטיות?

רעייתו של סעדה: "מזמינה לראות את הקלסרים אצלי"

לאחר שסגן ראש מח"ש לשעבר חשף את הבעיות במערכת אכיפת החוק, רעייתו מתראיינת גם היא ומגיבה לביקורת של פרקליט המדינה לשעבר: "שי ניצן לא הגיע פעם אחת לבקר במח"ש, נרמז לנו כל הזמן שיש משהו חשוב למערכת, תיקי נתניהו"

רעייתו של סעדה: "מזמינה לראות את הקלסרים אצלי"
שי ניצן צילום: פלאש 90

נעמה סעדה, רעייתו של סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה שעלה לכותרות לאחר ראיונות שהעניק בשבוע שעבר בעניין התנהלות מערכת אכיפת החוק, התראיינה גם היא הבוקר (שני) והגיבה לביקורת על דברי בעלה.

‏"אנחנו עוברים ימים עמוסים ועוברים אותם, משה מגובה בהכל כדי לצאת במאבק מול מערכת מהודקת, יש לו הכל והוא מוכן. אתמול הוא קיבל גיבוי של שני ראש מח״ש תחתיהם הוא עבד", סיפרה ל'גלי ישראל'.

"יש אנשים טובים שכואב להם שהאמון במערכת נפגע, ברגע שהמערכת התרסקה אל הקיר - לא הייתה לו ברירה אלא לתקן". היא הגיבה גם לביקורת הנגדית מצד פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, שתקף את בעלה.

"שי ניצן טוען שלא היו אף תלונות? אני מזמינה את כולם לראות את הקלסרים אצלי בבית, כל דבר משה כתב והעיר בזמנו. שי ניצן לא הגיע פעם אחת לבקר במחלקה לחקירות שוטרים. הדברים שמשה התריע עליהם הם כשלים".

"נרמז לנו כל הזמן שכרגע יש משהו חשוב מאד למערכת, תיקי נתניהו. זו לא הייתה החלטה מודעת שמגובה בפרוטוקול, אבל אני לא מוצאת הסבר לכך שכל כך הרבה החלטות תמוהות התקבלו ופתאום שי ניצן מגבה את אלשיך".

על השאיפות הפוליטיות של משה, אמרה: ‏"השאיפות הפוליטיות של משה - הן מתוך מקום שרוצה לתקן את המערכת, אם היו נותנים לו לעבוד - הוא היה מתקן מבפנים, אבל בפרקליטות יש חומה בצורה. משה רואה שהוא כבר לא מצליח 5 שנים לשנות את המערכת, הוא פנה לכולם, כתב אינספור מכתבים, בכל פעם שראה משהו לא תקין".

משה סעדה המחלקה לחקירת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד