י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מנסים לחסל חשבונות"

ככה יעשה לאיש? פתח את הפה ונפתחה נגדו חקירה

עורך הדין גיא בוסי, שהעז לפתוח בביקורת חריפה נגד המשטרה והפרקליטות בתקשורת חושף כי נפתחו נגדו לאחרונה שתי חקירות במס הכנסה למרות שלדבריו הוא מתנהל כחוק ולא דבק בו רבב | הוא תוקף: "מדובר במיליציה לא חמושה שהשתלטה עלינו. הם מאמינים באמונה שלמה שהם יודעים מה טוב לנו"

גיא בוסי
גיא בוסי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שתקף את פרקליטות המדינה, חקירות מס נפתחו נגד עורך הדין גיא בוסי, שהתפרסם במיוחד בשנה האחרונה כשייצג את חבר הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי שנאבק משפטית בהפרשתו מסיעת 'ימינה' וגם לצופי הטלוויזיה כשהופיע וחיווה דעתו בשלל נושאים משפטיים, למשל בסוגיית השימוש ב'פגסוס' במשטרה

בוסי עצמו מייצג את כל גווני הקשת הפוליטית החל מראש הממשלה המנוח שמעון פרס, ועד ציפי לבני ועמיחי שקלי.

את עובדת חקירות מס שנפתחה נגדו סיפר עו"ד גיא בוסי בעצמו בראיון לאיש התקשורת שרון גל ברדיו 'גלי ישראל' ותקף: "מדובר במיליציה לא חמושה שהשתלטה עלינו. הם מאמינים באמונה שלמה שהם יודעים מה טוב לנו. שי ניצן באמת מאמין שהוא לואי ה-14 שהוא הוא הדמוקרטיה".

הוא המשיך ותקף: "תתנתקו ותסכלו על תוכן הדברים שיש כאן - חבורה של עבריינים שהשתלטה עלינו. מנסים לחסל חשבונות? גם מתוך כלא אמשיך לומר את האמת, מה נראה להם? שאשתוק. שילמתי ואני משלם מיסים כחוק תמיד. החקירות נפתחו מאז התחלתי לדבר…".

עוד הוסיף ואמר לסיכום, "באותו שבוע שדיברתי נגד הפרקליטות נפתחו נגדי שתי חקירות מס הכנסה ומע"מ. לא יודע מי נתן את ההוראה את זה אני משאיר לציבור. הם רוצים לשים חרב מתהפכת מעל ראשי. זה לא מעניין אותי לא זכיתי בעור מן ההפקר ולא קיבלתי ירושה, אני משלם את מיסי כדין. מה הם חושבים שאם אני ייכנס מאחורי סורג ובריח ויתפרו לי תיק הביקורת תיעלם? לא!". 

יצוין כי גיא בוסי היה מאלה שעיגנו בפן המשפטי את ההסכם הקואליציוני של הקמת ממשלת בנט-לפיד.

מס הכנסה חקירה הפרקליטות גיא בוסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד