י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חששו ממלחמת מעצמות

"האתר קרס": מאות אלפים עקבו אחר מטוסה של פלוסי

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, נחתה היום לביקור בטייוואן למרות התנגדות ממשל ביידן ואזהרות סין, אתר מעקב הטיסות הגדול בעולם קרס לאור ביקוש חסר תקדים של כמעט 700 אלף איש שעקבו אחרי הנחיתה

"האתר קרס": מאות אלפים עקבו אחר מטוסה של פלוסי
האתר Flightradar24 לאחר קריסת השרתים מרוב עומס צילום: Flightradar24

ברחבי העולם עקבו אחרי מטוסה של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, בת ה-82, שנחתה היום (שלישי) בטייוואן, הביקור גרם למתיחות עצומה מול האויבת המושבעת, סין. אתר האינטרנט Flighttradar24 שדרכו ניתן לעקוב אחר טיסות ברחבי העולם קרס בעקבות עומס הגולשים.

 מטוסה של יו"ר בית הנבחרים מעל שמי טייוואן

על פי הדיווחים, יותר מ-700 אלף איש ברחבי העולם ניסו במקביל להיכנס לאתר כדי לעקוב אחרי טיסתה של פלוסי ובשלב מסוים הציג האתר הודעת שגיאה, אך כעת מי שמנסה להיכנס לאתר מקבל הודעה שמודיעה על מיקומו בתור עד לכניסה ועל זמן המתנה שמגיע ליותר מ-40 דקות.

"אנו חווים תעבורה גבוהה של גולשים ואנו משתמשים בתור וירטואלי כדי להגביל את מספר המשתמשים באתר במקביל", נכתב כשמנסים להיכנס ל-Flighttradar24. "הפעולה הזו תבטיח את חווית השימוש המקוונת הטובה ביותר".

לכבוד ביקורה של פלוסי במדינה בטייוואן הציגו על הבניין הגבוה ביותר באי מסך ענק עם הכיתוב "טייוואן אוהבת את ארצות הברית". דובר הבית הלבן אמר אתמול כי "אנחנו הולכים לוודא שיהיה לה ביקור בטוח ומאובטח, כי זו האחריות שלנו".

ננסי פלוסי טייוואן ארה"ב סין מעקב טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד