כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כבר אין כוכבים

האם ליברמן מחפש מועמדים למפלגה בעיתון?

האם נראה מועמד חרדי ברשימת ישראל ביתנו? יש מצב. בימים האחרונים מפרסמת מפלגתו של ליברמן מודעה בעיתונות שפונה לכלל הציבור להציג מועמדותו לרשימת המפלגה לכנסת כשבכל מקרה מי שיקבע את המיקומים הוא היו"ר הבלתי מעורער

האם ליברמן מחפש מועמדים למפלגה בעיתון?
אביגדור ליברמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חשבתם שאביגדור ליברמן מנהל את מפלגתו כמו 'דיקטטור' או בעצם במילה מכובסת תחת שלטון יחיד? אולי טעיתם. בימים אלה התפרסמה בעיתונות מודעה מטעם מפלגת 'ישראל ביתנו' הפונה לכלל הציבור ומזמינה את מי שמעוניין להתמודד ברשימה לכנסת הבאה, להציג את מועמדותו בצירוף שליחת קורות חיים.  

במודעה נכתב כך: "הוועדה המתמדת הפועלת מכוח תקנון מפלגת "ישראל ביתנו", מודיעה בזאת לציבור חברי המפלגה, כי היא שוקדת בימים אלה על הכנתה של רשימת המועמדים לכנסת ה-25, אשר תובא לאישור מוסדות המפלגה בהתאם לסעיפים 113 ו-114 לתקנון".

"המעוניין להציג את מועמדותו להיכלל ברשימה האמורה, מוזמן לעשות כן בכתב, בצירוף קורות חיים החל מיום 01 באוגוסט ועד ליום 01 בספטמבר 2022".

עוד נכתב כי "מועמד שאינו עומד בקריטריון של חברות במפלגה, ‏רשאי לפי סעיף 17 ב' לתקנון המפלגה, להגיש בקשה מיוחדת לאישור של יו"ר המפלגה. לפי סעיף 113 א' לתקנון המפלגה, רשאית הוועדה לקבוע כתנאי לטיפול בפנייה, ‏כי המבקש ישלם דמי רצינות בגובה של עד 500 ₪ שלא יוחזרו בכל מקרה וייחשבו כתרומה למפלגה".

‏"המודעה מנוסחת בלשון זכר, אך פונה לנשים וגברים כאחד". לשון המודעה.

למרות הכל צריך לציין כי מי שקובע את הרשימה והמיקומים הוא היושב ראש הבלתי מעורער אביגדור ליברמן, כך שאם יהיו מועמדים שלא לרוחו הוא ידאג לשבצם במקומות מרוחקים שפחות ריאליים לכניסה לכנסת.

האם נראה ברשימת 'ישראל ביתנו' מועמד חרדי על מריצה לעבר הכנסת? ימים יגידו.

אביגדור ליברמן בחירות לכנסת ה-25 ישראל ביתנו מועמדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד