י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בנסיעת מבחן

"הרכב התנגש": תאונה ראשונה לרכבת הקלה בגוש דן

נהג מכונית התנגש אמש ברכבת הקלה בשעת לילה בעת שהייתה בנסיעת מבחן בבעיר בת ים, מצבו של הנהג קל | הצומת נחסמה לפי שעה עד לסיום הטיפול הטכני ברכבת, מדובר בתאונה ראשונה של הרכבת שעדיין לא נפתחה לנסיעות לציבור

"הרכב התנגש": תאונה ראשונה לרכבת הקלה בגוש דן
ההתנגשות ברכבת הקלה צילום: נת"ע

רכב התנגש אמש (שלישי) ברכבת הקלה בצומת בלפור-רוטשילד בבת ים במהלך נסיעת מבחן. מדובר בתאונה ראשונה של הרכבת הקלה בגוש דן, שעדיין לא נפתחה לקהל הרחב ומקיימת רק נסיעות מבחן.

כתוצאה מהתאונה נפצע אדם אחד באורח קל, נהג הרכב כבן 40. הוא פונה לבית החולים וולפסון. בתיעוד התאונה נראה כי הרכב עבר ברמזור אדום, ונפגע מהרכבת שהייתה כאמור בנסיעת מבחן איטית.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע. מנכ"ל נת"ע, חיים גליק, ביקש מהציבור לשמור על חוקי התנועה ובפרט סביב הרכבת הקלה, שמגבירה את תדירות הנסיעה לקראת הפעלתה. הוא ציין כי עשרות רכבות נעות בין בת ים ופתח תקווה מדי שעה.

לדברי נת"ע, הם נתקלים מדי יום בעשרות שעוברים על חוקי התנועה, משבשים את תנועת הרכבת וחוסמים אותה לעיתים לדקות ארוכות. נת"ע מתכננת שיתוף פעולה עם המשטרה לטובת אכיפת חוקי התנועה בצמתים.

הרכבת נסעה ברחוב כחלק מנסיעות ההרצה של הקו האדום, שעתיד להתחיל לפעול ב-30 בנובמבר. מסלול הנסיעה של הקו יעבור מפתח תקווה לבת ים, לאורך 24 ק"מ שכוללים 34 תחנות, מהן 10 תת-קרקעיות.

הרכבת הקלה בגוש דן תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד