כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
130 יום להיעלמותו

עוד התפתחות בפרשת מוישי קליינרמן: שני חשודים נוספים נעצרו

130 ימים לאחר שמוישי קליינרמן נראה בפעם האחרונה במירון, נעצרו שני חשודים נוספים בפרשה | השניים, שמתגוררים באזור קבר הרשב"י, חשודים במעורבות בהיעלמותו של הנער בן ב-16, תושב מודיעין עילית | השניים מצטרפים לחשוד נוסף, סולומון אברמוב, שעדיין עצור במסגרת חקירת הפרשה

עוד התפתחות בפרשת מוישי קליינרמן: שני חשודים נוספים נעצרו
מוישי קליינרמן, החיפושים באזור מירון צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (רביעי) שני חשודים נוספים בפרשת היעלמותו של הנער מוישי קלינרמן, אשר נעדר מזה כארבעה חודשים. זאת בנוסף לחשוד אחר, סולומון אברמוב, שעדיין עצור בחשד למעורבותו. בתום חקירתם, המשטרה צפויה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם.

בסוף השבוע שעבר התיר בית המשפט לפרסום כי אחד החשודים בהיעלמותו של מוישי, הוא סולומון אברמוב, תושב ירושלים בשנות השלושים לחייו. החשוד השני שהיה עצור במסגרת הפרשה שוחרר ממעצר ללא תנאים מגבילים.

משפחת קליינרמן מסרה לאחר היוודע מעצר החשודים כי "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אותנו אודות ההתקדמות בחקירה". בני המשפחה הוסיפו כי הם "רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

"אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מוישי הנעדר מזה 130 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. כידוע, קיים צו איסור פרסום ואנו מכבדים אותו ופועלים בהתאם להוראות החוק. עדין ממתינים לתגובת שר הבטחון וסיוע של הכוחות והגורמים בצבא שיכולים לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו", אמרו בני המשפחה.

מוקדם יותר הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נעצרו בימים האחרונים שני חשודים. אחד מהם, סולומון אברמוב, שנעצר לפני למעלה משבוע במסגרת חקירה אחרת - ובהמשך נקשר שמו להיעלמותו של קליינרמן. החשוד הנוסף נעצר ביום שני האחרון. אברמוב חשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי, אך טרם ברור האם הוא אכן יוביל לפריצת דרך בפרשה.

"לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו", אמרה גיטי קליינרמן בתחילת השבוע. בראיון לאתר ynet, נשאלה האם מוישי הזכיר את שמו של אברמוב בתקופה של לפני ההיעלמות. על כך השיבה כי היא "לא רוצה לחשוף מידע. לא אוהבת לדבר על אנשים. המשטרה תעשה את מה שצריך".

"זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו", אמרה גיטי. "אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, מכניסים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד".

גיטי הוסיפה וסירה כי למרות הימים הרבים שחלפו, היא "כל הזמן משדרת לילדים שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם". לדבריה, "לבתי בת ה-4 נעלם הבקבוק. היא אמרה לי שזה כמו מוישי - הוא נמצא אצלנו בכל מקום ובכל רגע בחיים".

מוישי קליינרמן מעצר חשודים משטרת ישראל היעלמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד