כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי הפיצוץ במגעים

בן גביר על המו"מ עם סמוטריץ': "התחושה לא טובה"

בעקבות המחלוקת על המקום השביעי ברשימה, יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' אומר כי התחושה לגבי מגעים עם 'הציונות הדתית' לא טובה ותוקף את הרצון להציב את סגן ראש מח"ש לשעבר: "שסמוטריץ' יעשה זאת במפלגתו ולא ינסה לכפות על מפלגה אחרת"

בן גביר על המו"מ עם סמוטריץ': "התחושה לא טובה"
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף היום (רביעי) את רצונה של 'הציונות הדתית' להציב במקום ה-7 את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה, ואמר כי התחושה לגבי המגעים - בינו לבין סמוטריץ' - רעה.

לאחר שנראה היה כי ישנה התקדמות במגעים לקראת הסכם, המחלוקת לגבי זהות המועמד השביעי ברשימה, שלכאורה אמור להיות מוסכם, הובילה אמש לפיצוץ במגעים. סמוטריץ' רוצה את סעדה, ב'עוצמה יהודית' רוצים דווקא את איש מפלגתם אלמוג כהן.

"התחושה לא טובה", הודה הח"כ בראיון לרשת ב'. "בהתחלה בציונות הדתית לא רצו לנהל משא ומתן ולקח זמן עד שהבאנו אותם לשולחן הדיונים. בשולחן המו"מ כל ההצעות שלנו נדחו, קיבלנו מהם רק הצעות מזלזלות".

לדבריו, "עכשיו הם רוצים לעצמם 6 מקומות מתוך השמיניה הראשונה, ולהשאיר לעוצמה יהודית רק 2 מקומות". בן גביר הגיב לרצון להציב את סעדה, ואמר כי הוא "מועמד מצוין של הציונות הדתית ומועמד אישי של סמוטריץ".

"אנחנו דורשים להציב במקומות שלנו את המועמדים שלנו. אלמוג הוא מסורתי מהפריפריה, שמדבר ומתחבר לקהלים עצומים בעם שלנו, שבבחירות הקרובות אנחנו מבקשים את אמונם. אם סמוטריץ רוצה לשריין מועמדים אישיים ראויים שלו, אדרבא, אבל שיעשה זאת במפלגתו ולא ינסה לכפות על מפלגה אחרת לשריין את אנשיו", סיכם.

איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 משה סעדה בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד