כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מה ענה לו גפני

נתניהו הציע לתווך בקרב בין 'דגל' ל'אגודה'

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בפגישותיו השבוע עם ראשי 'אגודה' ו'דגל' ביקש בנימין נתניהו לתווך ביניהם, כדי לשמור על אחדות המפלגה שתומכת בו לראשות הממשלה 

נתניהו הציע לתווך בקרב בין 'דגל' ל'אגודה'
נתניהו בפגישתו עם גפני צילום: באדיבות המצלם

הימים להגשת הרשימות לכנסת ה-25 מתקרבים, אך נכון לעכשיו המגעים בתוך סיעת 'יהדות התורה' על ריצה משותפת טרם החלו, גם חילוקי הדעות המהותיים טרם עלו לדיון.

השבוע נועד יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו עם ראשי 'יהדות התורה', תחילה עם יו"ר 'אגודת ישראל' נציג גור יצחק גולדקנופף ולמחרת עם יו"ר 'דגל התורה' משה גפני לפגישות היערכות, בשיחות עם השניים התעניין גם בקרב הפנימי שמאיים לפצל את הסיעה לריצה נפרדת.

בשיחה התעניין נתניהו בחילוקי הדעות, כאשר מיו"ר 'דגל התורה' משה גפני הוא הבין כי מדובר "במחלוקת מהותית ולא חילוקי דעות על סדרי מקומות", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

נתניהו לא הסתיר את דאגתו כי פיצול חרדי עלול לסכן את הסיכוי שלו להשיג רוב של 61 להקמת ממשלה לאחר הבחירות, כשכבר בעבר התערב נתניהו באיחוד מפלגות בגוש הימין כמו 'הציונות הדתית' כדי לא לפגוע בהרכב הגוש.

במהלך הפגישה אמש עם גפני הציע נתניהו את עזרתו בשיחות בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' לכשיתקיימו, אך הצעתו נדחתה בטענה כי הנושא צריך להיפתר בין בתי גדולי ישראל ולא באמצעות הפוליטיקאים.

יצוין כי עד כה לא נרשמה שום יצירת קשר בין גפני לגולדקנופף, מאז מונה האחרון באופן רשמי על ידי מורו ורבו ליו"ר 'אגודת ישראל' כמחליפו של יעקב ליצמן בכנסת.

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 יהדות התורה משה גפני יצחק גולדקנופף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד