כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שמירה בגוף ובנפש

בעקבות אסונות בין הזמנים: העמותה בצעד חשוב

תקופת בין הזמנים מביאה איתה לא רק חוויות וטיולים אלא גם דאגות וחששות. בעקבות כך הוקמה קרן 'וישמרך' המברכת אתכם בשמירה מעולה בגוף ובנפש, כדברי הגר"ח זצ"ל • כל הפרטים

בעקבות אסונות בין הזמנים: העמותה בצעד חשוב
סנפלינג בג'ילבון צילום: Michael Giladi/Flash90

הקיץ כבר כאן, ותיכף אתם יוצאים לחופשת בין הזמנים. שמחים? מצפים? מן הסתם. ובכל זאת, בין הזמנים הוא לא רק תקופה של גיבוש משפחתי מהנה, טיולים וחוויות. הוא גם זמן שמציב בפנינו לא מעט אתגרים, וצפונים בו סיכונים פיזיים ורוחניים כאחד.

כדי לזכות בשמירה המיוחדת, לחצו כאן>>>

אין לב של הורה שמעביר את בין הזמנים בלי דאגות. מה יהיה עם הטיול בצפון שבחורי הישיבות מתעקשים עליו? האם באמת בטיחותי לשלוח את הקטנות לים עם אחותן הגדולה? מה טיבו של החבר החדש שהבן מצא בישיבת בין הזמנים? אנחנו מלאים בחששות וטרדות, עושים כל השתדלות כדי לצמצם סיכונים, ועדיין – הרבה פעמים לא נדע רגע אחד של רוגע אמיתי עד שבין הזמנים יסתיים והחיים יחזרו לשגרה.

השנה, יש לכם הזדמנות מיוחדת לזכות בהגנה מעולה שתעניק לכם שלוות נפש גם בימי החופשה. בשנה שעברה, פרסם מרן רשכבה"ג רבי חיים קניבסקי את המכתב שהוביל להקמת קרן 'וישמרך'. במכתבו הבטיח רבי חיים כי התורמים סך של 210 שקלים לקרן: "יזכו לשמירה עילאה בימי בין הזמנים ברוחניות וגשמיות". הקיץ, רבנו כבר אינו איתנו. אולם מידי יום של בין הזמנים אחד מבני משפחתו או תלמידיו של הגר"ח יעלה על קברו להתפלל על התורמים, שכל אחד ואחד מהם יוזכר בשמו.

בנוסף, בני משפחתו ותלמידיו מרנן הגר"י זילברשטיין, הגר"ש גלאי והגר"ש שטיינמן שליט"א פרסמו כי: "בוודאי שמרן זיע"א ימשיך להעתיר ממרומים על התורמים סך ר"י שקלים לקופת העיר לשמירה עילאה בימי בין הזמנים גם בשנה זו שנת תשפ"ב, וגם אנו נתפלל בס"ד ובלנ"ד מידי יום ביומו בתקופת בין הזמנים, שכל התורמים לקופת העיר סך הנ"ל יזכו לשמירה עילאה בימים אלו ברוחניות ובגשמיות".
המצטרפים לקרן המיוחדת בתרומה של 100 ש"ח לכל יום מימי בין הזמנים, כלומר סך הכל 2100 שקלים, יזכו לתוספת ברכה ושמירה ואף יקבלו עלה ממוסגר מהערבה שחבט רשכבה"ג בהושענא רבא האחרון לחייו.
בקיץ הזה אתם יכולים להיות מוגנים מתמיד. אל תוותרו על הזדמנות הפז הזו.

כדי לזכות בשמירה המיוחדת, לחצו כאן>>

קופת העיר בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד