כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דמיון מפותח

איראן: עצרנו עשרה מחבלים של דאעש שעבדו עבור ישראל

המודיעין האיראני טוען כי "חייליו עצרו עשרה מחבלים ציוניים של דאעש שתכננו לבצע מספר פעולות טרור. בשבועות האחרונים איראן מפרסמת מדי פעם הודעות על מעצר של "חוליות טרור" ו"סוכני מוסד" או "בוגדים משתפי פעולה טרוריסטים" כולל "בוגדים כורדים" בטענה שכולם משתפים פעולה עם ישראל

איראן: עצרנו עשרה מחבלים של דאעש שעבדו עבור ישראל
פיצוץ באיראן צילום: צילומסך

משרד המודיעין האיראני פרסם כי עצר "עשרה מחבלים ציוניים של דאעש" שתכננו לבצע מספר פעולות טרור "לאחר שהציונים נכשלו בפעילות טרור באיראן". באיראן טוענים כי בשלושת הימים האחרונים "עשרה מחבלים דאעש שעבדו עם הציונים, התכוונו לבצע מספר פעולות טרור, הם נעצרו לפני שהספיקו לבצע אותם".

בהודעה המלאה נאמר, "משטר הפשע הציוני, שלאחר הכישלון הגדול בשבוע שעבר בפיצוץ מרכז רגיש במדינה על ידי טרוריסטים בדלנים הידועים בשם קומלה, ביקש להאפיל על התבוסה הכבדה ההיא ולהחזיר את המורל לעוזריו, ניסה הפעם להשתמש בכופרים ציונים של דאעש, לפעולות טרור".

עוד נמסר, כי "עם הכנה מוקדמת של המוג'אהדין האנונימי של משרד המודיעין ומעקב אחר שכירי חרב מטורקיה ומעיראק, הם עצרו מחבלים בשני אזורים מערב ודרום המדינה, והם גילו והחרימו בבטחה את כל ציוד הנפץ שלהם, מכשירי תקשורת וכלי נשק. כמו כן, עקב ירי המחבלים במהלך המעצר, נפצעו שני חיילים איראניים".

יש לציין כי בשבועות האחרונים איראן מפרסמת מדי פעם הודעות על מעצר של "חוליות טרור" ו"סוכני מוסד" או "בוגדים משתפי פעולה טרוריסטים" כולל "בוגדים כורדים" בטענה שכולם משתפים פעולה עם ישראל אך למעשה עד היום איראן לא פרסמה אף שם או תמונה או איזה שהוא מידע לגבי כל העצורים.

איראן משמרות המהפכה כורדים ציונים דאעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד