ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ברשתות הערביות מסיתים

עליית היהודים לא תוגבל: דריכות בהר הבית

לאחר הערכת מצב עם ראש הממשלה הוחלט שלא להגביל את עליית היהודים מחר, תשעה באב, להר הבית וגם עליית הח"כים לא תוגבל | חה"כ בן גביר מתכנן לעלות. ברשתות הערביות מסיתים וקוראים למנוע מהיהודים לעלות | המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים

עליית היהודים לא תוגבל: דריכות בהר הבית
בן גביר בהר הבית צילום: צילום מסך

דריכות במערכת הביטחון בהר הבית לקראת מחר (ראשון) תשעה באב, כאשר יהודים רבים צפויים לעלות וברשתות הערביות קוראים להגיע ולמנוע זאת וקיים חשש מפני התפרעויות ויצאה משליטה.

לאחר הערכת מצב בניהולו של ראש הממשלה יאיר לפיד, הוחלט כי לא תחול הגבלה על עליית יהודים להר הבית מחר כולל חברי כנסת. הראשון שהודיע כי בכוונתו לעלות מחר להר בשעות הבוקר הוא חבר הכנסת איתמר בן גביר.

ברשתות הערביות וארגוני הטרור מעודדים התפרעויות, וקוראים להגיע ולמנוע מהיהודים לעלות. בעקבות כך, המשטרה תגברה כוחות בהר הבית ובעיר העתיקה מחשש למהומות.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב קיים הערב הערכת מצב בהשתתפות סגן השר יואב סגלוביץ', מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי וראש אג"מ ניצב סיגל בר-צבי. במהלך הערכת המצב קיבל השר בר-לב עדכון על המתרחש בגזרות השונות, גיוס המילואים של לוחמי מג"ב וההיערכות בירושלים לקראת תפילות ט' באב.

בר לב אמר בתום הדיון, "משטרת ישראל תהיה פרוסה גם במוקדים השונים בירושלים לרגל תשעה באב על מנת להבטיח את שלום הציבור. אין כל שינוי בהתנהלות הרגילה בירושלים, זאת בניגוד לפייק-ניוז שמפיצים ארגוני הטרור ברשתות החברתיות. אני קורא לציבור להמשיך לנהוג באחריות ולהקפיד למלא את הנחיות פיקוד העורף".

הר הבית מבצע עלות השחר בן גביר בהר הבית מהומות בהר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד