י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"השאירו אותו מדמם"

שלוש וחצי שנות מאסר לצעיר שהכה רב עם לבנה לעיני ילדיו

אנטישמי בן 19 שהיכה את הרב רפי גודווין שהיה עם ילדיו בצפון מזרח לונדון, נידון לשלוש וחצי שנות מאסר. שני גברים גרמו נזק למכוניתו של הרב גודווין, תקפו אותו קשות עם לבנה בראשו וגנבו לו את הטלפון ב-16 במאי בשנה שעברה

   שלוש וחצי שנות מאסר לצעיר שהכה רב עם לבנה לעיני ילדיו
הרב גודווין והתוקף צילום: צילום מסך

צעיר שהיכה רב בראשו עם לבנת בטון נידון לשלוש שנים ושבעה חודשים במוסד לעבריינים צעירים, הרב רפי גודווין נהג במכוניתו עם שלושת ילדיו, בני שנתיים, ארבע וחמש, בצ'יגוול שבצפון מזרח לונדון בשנה שעברה, שני גברים גרמו לו בכוונה לבלום בפתאומיות.

לאחר התקיפה הרב גודווין נלקח לבית החולים קינג ג'ורג, בלונדון עם חתכים בראשו ופגיעה בעין אחת לאחר שנפגע על ידי שני הצעירים.

השופט, ריצ'רד קונלי, אמר כי שני הגברים, סוראקה דג'בורי בן ה-19 ואדם שני ששמו לא פורסם יצאו אז ל"דרך התנהגות מכוערת ומבישה", גרמו נזק למכוניתו של הרב גודווין, תקפו אותו וגנבו לו את הטלפון ב-16 במאי בשנה שעברה.

השופט אמר שג'אבורי החל אז ב"תקיפה חסרת רחמים, היכה את מר גודווין חמש פעמים בפניו עד שנפל על הרצפה". השופט הוסיף כי "זה לא פחות מנס שמר גודווין לא ספג פציעות מסכנות חיים או שמשנות חיים". השופט אמר ששני הגברים "נמלטו מהמקום כשהם מותירים את מר גודווין מדמם על הרצפה, לא אכפת להם אם הוא חי או מת או כמה חמורות היו פציעותיו".

השופט אמר כי מספר ההתקפות על חברי הקהילה היהודית במדינה זו הפך ל"נפוץ יותר ויותר ומדאיג". בבית המשפט נאמר כי הרב גודווין "החלים לחלוטין" מפציעותיו, אך מאז ההתקפה הוא "משגיח יתר על המידה לגבי מי שנמצא סביבי" ו"מסתכל מעבר לכתפי".

תקיפה אנטישמיות בבריטניה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד