י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
גוזר קרדיט

נתניהו: המבצע התאפשר בגלל פירוק השותפות עם רע"מ

אחרי שלפיד הפתיע והודה לו על תמיכתו בממשלה במהלך המבצע, נתניהו מסיר את הכפפות וחוזר לעשות פוליטיקה. נתניהו טוען כי אם המבצע לא היה מתאפשר לולא התפרקות הממשלה

נתניהו: המבצע התאפשר בגלל פירוק השותפות עם רע"מ
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

אחרי שהתותחים חדלו מלרעום, הפוליטיקה סביב מבצע 'עלות השחר' החלה, בעוד ראש הממשלה יאיר לפיד מבקש לנצל את ההזדמנות להצטייר כביטחוניסט, נתניהו גורף את הקרדיט ומעביר מסרים.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם סרטון שבו הודה לממשלה ולכוחות הביטחון ואמר: "על עוד מבצע מוצלח נגד הטרור בעזה", כשהוא מדגיש "במאבק נגד הטרור כולנו מאוחדים, אין אופוזיציה, אין קואליציה".

"אבל", מדגיש ראש הממשלה לשעבר "צריך לומר גם את זה: רק אחרי שהממשלה הזאת עם רע"מ נפלה, ורק אחרי שהכנסת התפזרה, ניתן בכלל היה לצאת למבצע בעזה".

נתניהו ציטט דברים שאמר אמש שר התפוצות נחמן שי ממפלגת 'העבודה' כי המבצע לא היה מתאפשר אילולא הממשלה היתה תלויה ברע"מ, וכן דברים שאמר יו"ר רע"מ מנסור עבאס כי לא ניתן להשפיע כעת על הלחימה בזמן שאין כנסת.

"רק ממשלה יציבה שאין שאינה תלויה ברע"מ ובמשותפת תוכל להילחם בטרור וזאת הממשלה היציבה שישראל כל כך זקוקה לה", סיכם ראש הממשלה לשעבר וגרף קרדיט על הלחימה.

מוקדם יותר הערב נשא ראש הממשלה יאיר לפיד הצהרה בקריה בתל אביב ובה הודה לראש האופוזיציה נתניהו על תמיכתו במבצע: "מודה לראש האופוזיציה נתניהו - שגילה אחריות ונתן גיבוי לממשלה במהלך המבצע", אמר.

בנימין נתניהו מנסור עבאס יאיר לפיד בחירות לכנסת ה-25 מבצע עלות השחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד