י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חובשת מד"א מספרת

מה עלה בגורלו של התינוק שנמצא בקרטון

המדינה נדהמה לשמע הדיווח בשבוע שעבר על אודות תינוק בן יומיים שאותר ברחובה של עיר בתוך קרטון. ובכן, מחקירת המשטרה עלה כי התינוק נולד בשכם והוברח לישראל. חובשת מד"א שטיפלה בו מספרת כי הוא מאושפז בפגייה ומצבו טוב

מה עלה בגורלו של התינוק שנמצא בקרטון
הקרטון שבו אותר התינוק צילום: דוברות המשטרה

התינוק שנמצא בשבוע שעבר ברחובה של העיר עכו בתוך קרטון הסעיר והרטיט את המדינה כולה שדאגה לשלומו של היתום שננטש אולי בשל יוקר המחיה שלא אפשר להוריו לגדלו.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', אחרי שאותר התינוק בקופסת קרטון בעיר הוא הועבר לטיפול בבית החולים ובמקביל המשטרה פתחה בבדיקת התעלומה וגילתה כי מדובר בבן למשפחה ערבית שנולד בשכם ואחר כך הוברח לתוך ישראל.

מונאי ג'מל, חובשת מד"א שטיפלה בו לראשונה, פגשה אותו בפגייה בבית החולים וסיפרה בראיון ל'ערוץ 12': "חשוב לי כבן אדם לראות שהוא בסדר ושהוא יגדל כמו שצריך". לדבריה, "הוא ישן כמו נסיך, הפעם לא בקרטון, ומטפלים בו כמו שצריך", סיפרה.

ג'מל הוסיפה כי "היה מספיק לי לראות אותו ולראות שהוא בסדר ויציב. זה שונה לחלוטין מכל הבחינות מאיך שמצאתי אותו. מצאנו אותו במצב שאי אפשר היה להעריך כמה שעות הוא היה לבד ורצינו לראות שהוא בהכרה מלאה – פשוט מצאנו תינוק קטן לבד, מאוד שונה ממה שראיתי בפגייה".

עוד סיפרה חובשת מד"א כי "השוטרים חילצו אותו מהקרטון ופגשנו אותו בתחנת המשטרה, בדקנו שלא קרה לו שום דבר ושמצבו בסדר. אחרי זה דיווחנו לבית החולים שיגיע אליהם תינוק שגילו לא ידוע ושימשכו לטפל בו. זה מקרה שהוא מאוד חריג שכמעט אף פעם לא היה. צריך לנטרל את הרגשות בשביל להציל חיים – אחרי זה מתאפסים על עצמנו ושואלים את עצמנו: 'וואו, מה הלך פה?'".

היא סיפרה כי "אני יודעת שזאת מחמאה שאפשרו לי לראות אותו בפגייה. חשוב לי כבן אדם לראות שהוא בסדר ושהוא יגדל ויהיה כמו שצריך, ושהוא מגיע למשפחה נורמלית". כך חובשת מד"א מונאי ג'מל שטיפלה ראשונה בתינוק.

תינוק בקרטון תינוק נטוש שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד