י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברקע הפשיטה הדרמטית על ביתו

חשש: "מישהו עלול לרצוח את טראמפ כדי למנוע ממנו לרוץ לנשיאות"

נציב המשטרה לשעבר של ניו יורק אמר כי דונלד טראמפ עשוי להירצח כדי לעצור את הריצה שלו לנשיאות בשנת 2024. "הם ניסו הדחה, הם ניסו הדחה נוספת, הם ניסו חקירה אחת אחרי השנייה", כך בתגובה לפשיטה הדרמטית של סוכני הFBI על ביתו של הנשיא לשעבר שזוכה לביקורת רבתי

חשש: "מישהו עלול לרצוח את טראמפ כדי למנוע ממנו לרוץ לנשיאות"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

בעוד כולם מתמקדים בהשלכות המשפטיות והפוליטיות של פשיטת ה-FBI ולגבי אישורו של צו חיפוש במעונו ובמשרדו של דונלד טראמפ במאר-א-לאגו שבפלורידה, נציב משטרת ניו יורק לשעבר, ברני קריק, אומר שיש תרחיש מדאיג עוד יותר שעלול להתרחש והוא ניסיון התנקשות בנשיא לשעבר כדי למנוע ממנו התמודדות נוספת לנשיאות בשנת 2024.

קריק התראיין לערוץ הימני הפופולרי 'ניוזמקס' בעקבות פשיטת סוכני ה-FBI על ביתו של טראמפ כדי לחפש מסמכים שונים מסווגים שנטען כי נלקחו מהבית הלבן, ואמר כי הוא מודאג מכך שחייו של טראמפ בסכנה חמורה. "אם אתם זוכרים עוד ב-2016, ממש לפני שהוא נבחר, הייתי בוושינגטון די.סי הייתי בכמה אירועים חברתיים שונים, ואני שמעתי אנשים מדברים, הם אמרו שהדמוקרטים כל כך לא רוצים את טראמפ, שלא מן הנמנע שהם יבצעו התנקשות, ואני אגיד לכם משהו, הם ניסו הדחה, הם ניסו הדחה נוספת, הם ניסו חקירה אחת אחרי השנייה", אמר קריק למנחה אריק בולינג.

"זה מדבר על דבר אחד, זה על למנוע ממנו להתמודד ב-2024. ואני אגיד לך משהו, אני לא בעניין של קונספירציות, אני לא ברטוריקה נגד הממשלה. זו הפעם הראשונה בחיי שהייתי אומר שאני מפחד פחד מוות עבור חייו של דונלד טראמפ. לא הייתי מבטל ניסיון חיסול מאחורי האנשים האלה".

דונלד טראמפ פלורידה משטרת ניו יורק חיסול פוליטי FBI התנקשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד