כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שדרוג קולינרי

בשורה ענקית בבני ברק: המאפייה המפורסמת מתחדשת בטאבון הראשון בעיר

מאפיית 'מאיה' מוכרת בשל איכות המוצרים הבלתי מתפשרת ומיקומה האסטרטגי על ציר ז'בוטינסקי • כעת היא מתחדשת בטאבון אבן איכותי, המשדרג אף יותר את המאפים הפופולרים, שזכו להשגחה המהודרת של הרב לנדאו • כל הפרטים על ההתחדשות הקולינרית בעיר התורה

בשורה ענקית בבני ברק: המאפייה המפורסמת מתחדשת בטאבון הראשון בעיר
הטאבון של 'מאיה' צילום: יח"צ

אין כמעט אדם שלא מכיר את מאפיית 'מאיה' המפורסמת. ימי השישי במאפיה הפכו למסורת המונית, עבור רבים מתושבי בני ברק ואף מחוצה לה והתורים המשתרכים מחוץ לחנות, מעידים על הפופולריות הרבה לה זוכה המאפיה. נסיעה על ציר ז'בוטינסקי בואכה צומת ר' עקיבא, מפגישה כל נהג ונוסע עם המאפייה המוכרת, הממוקמת על אם הדרך. אולם אין ספק כי הסיבה המרכזית בגינה רבים מבקרים במקום שהפך עבורם ל'מאפיית הבית' היא איכות המאפים, הלחמניות והחלות, עם דגש רחב על מגוון סוגי הסמבוסק והקלצונה שהפכו לשם דבר בעיר התורה. ביניהם: קלצונה סביח, סמבוסק פיצה ופיצות אישיות עם רטבים מיוחדים שמכינים במאפייה.




המאפים של מאיה • יח"צ

כעת, משתדרגת המאפייה בטאבון אבן, המעניק טעמים עשירים ואותנטים עוד יותר למאכלים האהובים. מדובר במאפייה הראשונה בעיר המתחדשת בטאבון, מה שמעצים את גודל הבשורה.


כמו כן יש לציין, כי המאפייה פתוחה בכל יום עד חצות הליל, כדי לתת מענה הולם לצרכי התושבים, בהתאם לרוח חיי הלילה המאפיינת את תושבי העיר.

כעת, עם השדרוג המשמעותי, היא צפויה להביא לפתחה עוד לקוחות רבים נוספים, לצד קהל הלקוחות הרחב והנאמן שיהנה ממאפים טריים ברמה שטרם נראתה בעיר.

המאפייה תחת השגחתו המהודרת של הרב לנדאו.

מאיה מאפייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד