י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר מצוד

אלבקרקי: המשטרה עצרה חשוד ברצח ארבעה מוסלמים ששמם חוסיין

משטרת אלבקרקי בניו מקסיקו עצרה חשוד עיקרי ברצח של ארבעה גברים מוסלמים העונים לשם "חוסיין", רציחות שהרעידו את העיר הגדולה ביותר בניו מקסיקו וזרעו פחד בקהילה המוסלמית בעיר 

אלבקרקי: המשטרה עצרה חשוד ברצח ארבעה מוסלמים ששמם חוסיין
אילוסטרציה צילום: Pixabay

משטרת אלבקרקי בניו מקסיקו ארה"ב עצרה "חשוד עיקרי" ברצח של ארבעה גברים מוסלמים, רציחות שהרעידו את העיר הגדולה ביותר בניו מקסיקו.

ארבעה גברים מוסלמים נורו למוות. מוחמד חוסיין אחמדי, בן 62, מוחמד אפזאל חוסיין, בן 27, אפטאב חוסיין, בן 41, ונעים חוסיין, בן 25, לכולם יש מכנה משותף אחד: הקורבנות היו כולם מוסלמים וממוצא דרום אסיאתי ועונים לשם חוסיין, כך לפי משטרת אלבקרקי.

שלושת הרציחות האחרונות אירעו תוך שבועיים, והביאו את העיר להיסטריה, המשטרה חיפשה קשר פוטנציאלי בין הרציחות, כולל רצח לא מפוענח מנובמבר 2021.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', משטרת אלבקרקי בניו מקסיקו ארה"ב חקרה ארבעה רציחות שנעשו בצורה דומה, ירי פתאומי. שלושה מוסלמים עם השם חוסיין, נורו למוות בהפרש של שבוע, הרביעי נורה בשנה שעברה וגם שמו היה חוסיין. בפיגוע האחרון נורה נאים חוסיין שהפך לאזרח ארה"ב רק לפני שבועיים ביום שישי אחר הצהריים בעת שחזר מקבורתם של שני הקורבנות האחרים, אפטאב חוסיין ומוחמד אפזאל חוסיין, שנורו ב-26 ביולי וב-1 באוגוסט.

מושלת ניו מקסיקו, מישל לוג'אן גרישם אמרה כי "ההרג הממוקד של תושבים מוסלמים באלבקרקי מעורר כעס עמוק ובלתי נסבל לחלוטין, אני כועסת ועצובה שזה קורה בניו מקסיקו, מקום שמתגאה במגוון תרבות ומחשבה", אמרה בהצהרה. "זה לא מי שאנחנו".

לוג'אן גרישם אמרה כי היא שולחת את משטרת המדינה לסייע למשטרת אלבקרקי ול-FBI בחקירה "להעמיד לדין את הרוצח או הרוצחים והם יימצאו". היא פנתה לקהילה המוסלמית המקומית: "אתם מקסיקנים חדשים, אתם מוזמנים לכאן, ואנחנו עומדים לצידכם".

ארה''ב רצח רצח לאומני מוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד