י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הנהג חולץ במצב קשה

פוגע ברכב ומתנגש במבנה: תיעוד התאונה הקטלנית בירושלים | הנסיבות נחקרות

במשטרה מנסים להבין מה גרם לנהג האוטבוס לאבד שליטה, להתנגש בבניין בירושלים ולפגוע בהולך רגל - שמותו נקבע זמן קצר לאחר מכן | תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגעי התאונה הקטלנית | פאראמדיק בכיר: "הוא שכב על המדרכה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית"

פוגע ברכב ומתנגש במבנה: תיעוד התאונה הקטלנית בירושלים | הנסיבות נחקרות
התאונה הקשה צילום: שמחה הר כסף

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית שאירעה הלילה ברחוב ירמיהו בבירה, בה נהרג הולך רגל בשנות השבעים לחייו. נהג האוטובוס, שככל הנראה איבד שליטה והתנגש במבנה בבנייה, נלכד וחולץ ע"י כוחות הכיבוי כשמצבו מוגדר קשה.

תיעוד ממצלמות האבטחה מציג את רגעי התאונה הקטלנית. בתיעוד נראה האוטבוס פוגע תחילה ברכב שפונה שמאלה וחולף על פניו, ומייד לאחר מכן עולה על גדר הבטיחות ומתנגש בבניין. הולך הרגל שחלף במקום נפצע אנושות וכוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו. צוותי זק"א פעלו במהלך הלילה בזירת התאונה.

"משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה הלילה ברחוב ירמיהו בירושלים, במעורבות נהג אוטובוס שככה"נ איבד שליטה ופגע באתר בניה במקום", מסרה המשטרה. "כתוצאה מהתאונה, נקבע מותו של אדם (70) ונהג האוטובוס פונה לטיפול רפואי באורח קשה".

פאראמדיק בכיר במד"א על אופנוע טיפול נמרץ, ישראל ויינגרטן, תיאר כי מדובר בתאונה קשה. "ראינו אוטובוס ריק מנוסעים מעוך בחלקו הקידמי לאחר שהתנגש בכניסה למבנה באתר בנייה", סיפר ויינגרטן. "הולך רגל כבן 70 שהלך על המדרכה נפגע מהאוטובוס, הוא שכב על המדרכה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

לדבריו, "נהג האוטובוס גבר כבן 40 נלכד בכסא הנהג כשהוא בהכרה מעורפלת עם פציעות בבטן ובגפיים , תוך חילוצו מהאוטובוס הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ולאחר שהכבאים סיימו את החילוץ פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

יוסי רפאלי, חובש איחוד הצלה שגר בסמוך והגיע ראשון לזירה מסר: "לדברי עוברי אורח - הולך הרגל נפגע מאוטובוס שפגע לאחר מכן במספר כלי רכב ולבסוף התנגש במבנה בשלבי בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה בתום מאמצי ההחייאה כוחות כיבוי פעלו לחילוץ נהג האוטובוס שמצבו בשלב זה מוגדר קשה. נהגי הרכבים שנפגעו מהאוטובוס טופלו בזירה במצב קל".

תאונה קטלנית רחוב ירמיהו אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד