כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קריעת ים סוף

בציון החזון איש: גדולי הדור מתכנסים למעמד תפילה מיוחד

במעמד תפילה יתכנסו בציון מרנא ה'חזון איש' ובציון הסנדלר הקדוש זיע"א, חברי בית הדין המיוחד ויבקשו על כל המצפים לזיווג הגון, למנוע ולהסיר את הסיבות המעכבות את השידוך בס"ד, כפי סדר התפילה שקבע וכונן מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל

בציון החזון איש: גדולי הדור מתכנסים למעמד תפילה מיוחד
מעמד תפילה מיוחד צילום: מתוך אתר קופת העיר

הזדמנות נדירה להוושע בזיווגים הגונים כפי סדר התפילה שקבע וכונן מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל: במעמד תפילה יתכנסו בציון מרנא ה'חזון איש' ובציון הסנדלר הקדוש זיע"א, חברי בית הדין המיוחד ויבקשו על כל המצפים לזיווג הגון, למנוע ולהסיר את הסיבות המעכבות את השידוך בס"ד.

לחצו כאן כדי להיוושע בקרוב>>>

כידוע פעמים רבות רואים עיכוב בלתי מובנים במציאות השידוך, כניכר בעליל שאין כאן סיבה טבעית, אלא קפידות נסתרות שהם מונעות ומעכבות את השידוך בכל פעם בתקלה אחרת. במקרים כאלו היו מייעץ מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל פעמים רבות לעשות 'התרת קללות' שהיא תסיר את הקפידות והמניעות, ותסלול את הדרך לזיווג הגון במהרה ובנקל.

בית הדין המיוחד יקיים את סדר 'התרת הקללות' ותפילה לישועה לזיווגים הגונים עבור כל מעוכבי הזיווגים שיעבירו את שמותיהם המפורטים ל'קופת העיר', ביום המסוגל לקריאת ים סוף ט"ו באב יום המסוגל לזיווגים הגונים, והוא מהווה הזדמנות מיוחדת לקיים את הנהגתו של מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל, לקיים סדר 'התרת קללות' קודם למעמד התפילה.

חברי בית הדין המיוחד מרנן הגאון הגדול ר"ש שטיינמן שליט"א, הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, הגר"י קולדצקי שליט"א, בנו של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל הגרי"ש קניבסקי שליט"א וראש ישיבת ארחות תורה הגר"א גרבוז שליט"א, יקיימו בזמן המסוגל ביותר לזיווגים את סדרי התפילה כפי שכונן מרן הגר"י אדלשטיין זצוק"ל, כשקודם לכן יתקיים מעמד 'התרת הקללות', ולאחר מכן יזכירו בעצמם על שם ושם בפרטות לזיווג הגון בקרוב.

התורמים כמנין שמם יזכו לקבל בעיצומו של יום המסוגל ט"ו באב את יין הסיומים של רשכבה"ג מרן שר התורה זצוק"ל מהסיום האחרון בערב פסח תשפ"א כסגולה לזיווג הגון בקרוב, כשהדבר יצטרף לזכות הצדקה הנקיה כאשר בצוותא בוודאי קרובה הישועה לבוא. החלוקה תתקיים אי"ה בבית מרן זיע"א רחוב רשב"ם 23 בני ברק, ביום שישי ט"ו באב לתורמים שיכללו בתפילה בלבד, לגברים מידיו של בנו הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א, לנשים מידיה של בתו הרבנית קולדצקי תליט"א.

לחצו כאן כדי להיוושע בקרוב>>>

קופת העיר מעוכבי זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד