י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הופרו חוקי יסוד"

נתניהו יבקש מביהמ"ש לבטל את כתב האישום נגדו

סנגוריו של נתניהו מסרו לבית המשפט המחוזי בירושלים כי בכוונתם להגיש בקשה לביטול כתב האישום ולהצטרף לפרקליטיהם של בני הזוג אלוביץ' שהגישו אתמול בקשה דומה | ביהמ"ש יצטרך לאשר את הבקשה לביטול המשפט בטענה להגנה מן הצדק

נתניהו יבקש מביהמ"ש לבטל את כתב האישום נגדו
נתניהו בבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מתכוון להגיש לבית המשפט בקשה לבטל את האישומים נגדו בטענה להגנה מן הצדק, את הדברים חשף הבוקר אמוץ שפירא ב'כאן 11'. עורך דינו של נתניהו הודיע היום לשופטים על כוונה כזו, זאת לאחר שאתמול הגישו בני הזוג אלוביץ' את אותה בקשה.

בהודעה נמסר כי העילה לבקשה של נתניהו נובעת בין היתר בשל הפרה של חוקי יסוד שבוצעה לטענתו במסגרת כתב האישום. "בכוונת הח"מ להגיש בקשה להגנה מן הצדק מטעם הנאשם 1 שתכלול טענות נוספות, לרבות - אך לא רק - לעניין הפרת הוראות חוק יסוד: הממשלה, על כל המשמעויות הנובעות מכך", נכתב.

לפני כשלושה שבועות חלה התפתחות בתיק, שמתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב. השופטת מיכל אגמון הורתה על מחיקת שני אישומים מתוך השלושה נגד שאול אלוביץ' ומחיקת כל האישומים נגד הבן אור אלוביץ', נגד מזכירת החברה, לינור יוכלמן, שהדליפה את החומרים מהוועדה הבלתי תלויה ונגד סמנכ"ל בזק לשעבר עמיקם שורר. השופטת אגמון קבעה בין השאר כי כתב האישום אינו מגלה יסוד לאשמה בעבירות קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים ועבירות דיווח.

 

משפטו של בנימין נתניהו תיק 4000 שאול אלוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד