י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההשתדלות הנכונה

בעוד שעות ספורות: הסגולה הנדירה בעמוקה למעוכבי השידוך

נהירה ענקית במגזר לקיומה של הסגולה היום בחצות בעמוקה • מקורה הוא בהנהגה של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף ועודד לשלוח שמות ולהצטרף לתפילה הזו "שהיא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה"

בעוד שעות ספורות: הסגולה הנדירה בעמוקה למעוכבי השידוך
תפילה בעמוקה צילום: יח"צ

הלילה אחרי חצות בעמוקה, ליל התקווה הגדול של רבבות בני ישיבות ותלמידות הסמינרים בגילאי השידוכים, לקראת מה שמסתמן כ'ליל השידוכים הגדול' – סדר סגולת רינה של תורה שאלפי מעידים על הצלחתה המסחררת בשנים האחרונות.

לחצו כאן לישועה בקרוב ממש>>>

אלפי בני ישיבות ותלמידות הסמינרים מתמודדים עם אתגר השידוכים שהפך למורכב ולמאתגר הרבה יותר עם צמיחת הגזר החרדי. החלוקה לקבוצות, הקשיים הכלכליים ועוד, הכתיבו מציאות בה ברבבות בתים יש בן משפחה אחד או יותר הנמצאים בתקופת שידוכים מייגעת ומורכבת המהווה נטל עצום ומקור מאמץ ודאגה להורים ולילדיהם כאחד.

קרן האור הבולטת בחשכה זו, הוא מה שבולט בשנים האחרונות כ'יום הישועה' הפלאי של אלפי רווקים ורווקות, מעמד הסגולה של רינה של תורה המתקיים הלילה ליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

מקור הנהירה לקיומה של הסגולה הוא בהנהגה של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף ועודד לשלוח שמות ולהצטרף לתפילה הזו "שהיא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה".

ברינה של תורה מציינים נתון עובדתי מדהים, לפיו למעלה מ2000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו של ערב תשעה באב תשפ"ב בחלוף שנה, מה שמסביר את הדריכות והשיח הגובר ברחוב החרדי המתעצם לקראת שעות הלילה בקרב הורים ובקווי התוכן הפנימיים הישיבתיים והסמינריים, לקראת הלילה והסגולה המיוחדת בו – פעם אחת בשנה.

סגולת רינה של תורה תתקיים אחרי שעת חצות הלילה בעמוקה בהשתתפות הגאונים רבי בנימין פינקל שזכה לכינוי 'בנימין הצדיק' והגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א שעומדים בראש התפילה, כשאיתם המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן והגאון רבי גדליה הוניגסברג.

ברינה של תורה מספרים על התופעה שמביאה אליה אלפי שמות בהיקף שלא היה מוכר עד כה, כשהם נערכים עם מוקד מיוחד לקבל את אלפי השמות מהארץ ומחו"ל להזכרת כל שם ושם.

לחצו כאן לישועה בקרוב ממש>>>


רינה של תורה מעוכב שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד