כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ידעו על הכספת

ראש הסגל על פלישת ה-FBI: "אחד המקורבים לטראמפ - הלשין"

רק קומץ אנשים שהיו "מאוד קרובים" לנשיא לשעבר דונלד טראמפ יכלו ליידע חוקרים פדרליים על ארגזים של מסמכים מסווגים המאוחסנים באתר הנופש שלו במאר-א-לאגו, כך טוען ראש הסגל של הבית הלבן לשעבר

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Guy Assayag / Flash90

ה-FBI פשט ביום שני האחרון על מעונו של טראמפ בפאלם ביץ', פלורידה, בחיפוש אחר מסמכים מסווגים שהנשיא לשעבר לקח לכאורה מהבית הלבן בתום כהונתו.

ה-FBI ידע בדיוק היכן לחפש אותם. "זה יהיה מישהו שטיפל בדברים ביום יום, שידע היכן נמצאים מסמכים, אז זה יהיה מישהו קרוב מאוד, קרוב לנשיא שהלשין", כך אמר מיק אמר מולבני ל-CNN "הניחוש שלי הוא שיש כנראה שישה או שמונה אנשים שהיו להם סוג כזה של מידע", מולבני היה ראש הסגל של טראמפ במשך שנה וחצי.

מולבני הוסיף כי מי שדיבר עם הסוכנים היה כל כך קרוב לטראמפ עד שהם ידעו על קיומה ומיקומה של כספת בביתו של טראמפ. "אפילו לא ידעתי שיש שם כספת והייתי ראש הסגל במשך 15 חודשים" אמר לרשת CNN. "אני לא מכיר את האנשים שנמצאים במעגל הפנימי בימים אלה, אז אני לא יכול לתת שמות של אנשים שעולים לי בראש, אבלס אם אתה יודע איפה הכספת ואתה יודע שהמסמכים נמצאים ב-10 ארגזים במרתף, אתה די קרוב לנשיא" הוסיף מולבני.

הפשיטה בוצעה על ידי למעלה מ-30 סוכנים מהמחוז הדרומי של פלורידה וממשרד של ה-FBI בוושינגטון והתרחשה בכל חדרי המגורים הפרטיים של משפחת טראמפ, בשטח של 3,000 רגל רבוע, כמו גם למשרד נפרד וכספת, ולמחסן נעול במרתף, בהם אוחסנו 15 קופסאות קרטון של חומר מהבית הלבן. הסוכנים הגיעו בשעה 9 בבוקר ועזבו בסביבות השעה 18:30. עד ראייה לפשיטה סיפר כי כל הארגזים הוחרמו על ידי סוכנים פדרליים ביום שני, אך לא ידוע אם משהו אחר נלקח מכיוון שלא סופקה רשימה מפורטת של פריטים שנלקחו על ידי ה-FBI.

דונלד טראמפ פלורידה כספת חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד