ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בלתי נתפס

בנות המשפחה ונהגי האוטובוס שיצאו לסייע: 5 תושבי אופקים נהרגו בלילה

בתוך שעות ספורות נהרגו חמישה תושבי אופקים בשתי תאונות שונות | אחרי התאונה המחרידה בי-ם, בה נהרגו אם ושתי בנותיה מהקהילה החרדית בעיר, בתאונה קטלנית נוספת בכביש 4 נהרגו שני נהגי אוטובוס תושבי העיר | ראש עיריית אופקים: "התחושה בעיר היא של אבל כבד"

בנות המשפחה ונהגי האוטובוס שיצאו לסייע: 5 תושבי אופקים נהרגו בלילה
התאונות בירושלים ובכביש 4 צילום: דוברות המשטרה/זק"א

שעות בודדות אחרי התאונה המחרידה בירושלים, בה נהרגו בנות משפחת גלושטיין מאופקים - האישה שושנה ע"ה ובנותיה חיה שרה בת ה-7 וחנה בת השנתיים בלבד - הבוקר התבשרו בעיר כי שני תושבים נוספים נהרגו בתאונה נוספת.

יואב חדרי וחנוך טלקר, שני נהגי אוטובוס תושבי אופקים, היו בנסיעה בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי, כשהבחינו בתאונת שרכים בצדו השני של הכביש. השניים עצרו במיידית את האוטובוס במטרה לסייע לנפגעים - אך נפגעו מרכב חולף בזמן שחצו את הכביש. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותם של השניים. בכך עלה מניין ההרוגים בקרב תושבי העיר לחמישה.

חובש מד"א אליהו שוקרון ופאראמדיקית מד"א, אליסה קראנט, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד ומורכבת, המקום היה חשוך מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים שבכל אחד מהם היה נהג, הם היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם מוגדר בינוני".

"על הכביש בשני הנתיבים (אחד בנתיב לדרום ואחד לצפון) במרחק מהרכבים שכבו שני גברים אחד כבן 40 והשני כבן 50 שככה"נ נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע בתאונה בין 2 כלי הרכב, הם היו מחוסרי הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, אמר בעקבות שורת האסונות שפקדו את העיר: "אופקים כואבת ואבלה את מותם הטראגי של חמישה מתושבי העיר ביממה האחרונה בתאונות דרכים מחרידות. התחושה בעיר היא של אבל כבד. בלתי נתפס שבתוך יממה אנו מאבדים חמישה מתושבי העיר בתאונות מחרידות".

"שושנה גלושטיין, שנהרגה עם בנותיה חיה שרה וחנה, בתאונה בירושלים, הייתה מורה אהובה ויקרה. יואב חדרי וחנוך טלקר היו דמויות אהובות בעיר, והסיוע לזולת היה חלק בלתי נפרד מהם. לצערי בנסיבות אלו קיפחו את חייהם, כשביקשו להגיש עזרה לנפגעי תאונה אחרת. צוותים מטעם האגף לשירותים חברתיים בעירייה עומדים לרשות המשפחות, ומציעים כל סיוע אפשרי כדי להתמודד עם האסון הנושא שפקד אותן ואת העיר כולה. ליבנו עם המשפחות היקרות", הוסיף ראש העיר.

תאונת דרכים אופקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד