י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מקרה חריג בשכונה החרדית

אביו הוזעק מביה"כ: בן 4 במצב אנוש, חשד שנחנק ע"י בן משפחתו

ילד כבן 4 במצב קריטי לאחר שאותר בביתו כשהוא ללא הכרה | החשד: בן משפחתו חנק אותו | המשטרה עצרה את  בן המשפחה בחשד לניסיון רצח | כל הפרטים

אביו הוזעק מביה"כ: בן 4 במצב אנוש, חשד שנחנק ע"י בן משפחתו
זירת האירוע צילום: דוברות המשטרה

ילד כבן 4 אותר הבוקר (שבת) כשהוא ללא הכרה בבית בשכונת רמות שבירושלים, זאת לאחר שלפי החשד נחנק על ידי בן משפחתו. בני המשפחה מצאו את הילד בחדרו והזעיקו את כוחות ההצלה אשר העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק במצב קריטי, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

האירוע החריג התרחש לקראת השעה 11. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לאחר בירור ראשוני את בן משפחתו של הילד בחשד שחנק אותו. המשטרה מסרה כי החקירה נמשכת. החשד נגד בן המשפה: ניסיון רצח.


כוחות משטרה בזירה/צילום: דוברות המשטרה

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירתם של הסב והסבתא, שם מתגורר גם בן המשפחה. בשלב מסוים הבחינו כי הילד לא עונה לקריאתם. בעקבות כך, אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת, ולאחר זמן מה, כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו אותה ומצאו את הילד מוטל על הרצפה ללא הכרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בשנות ה-20 לחייו. 

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי שטיפלו סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חנק ירושלים שכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד