י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעומק שישה מטרים

אדם חולץ ממנהרה לאחר ניסיון לשדוד בנק; צפו

אדם חולץ לאחר 8 שעות מעומק ששה מטרים לאחר שנלכד במנהרה במרכז רומא. האיש חפר בור מתחת הבנק כדי לשדוד את הסניף. המצילים ביצעו את הפעולה המורכבת על ידי חפירת בור מקביל כדי להגיע לאיש

אדם חולץ ממנהרה לאחר ניסיון לשדוד בנק; צפו
רגע החילוץ צילום: צילום מסך

כבאים ומחלצים ברומא פעלו במשך שמונה שעות כדי לחלץ גבר שנקבר שישה מטרים תחת הכביש לאחר שחלק מהכביש קרס ברחוב קרוב לקרית הוותיקן.

כוחות החירום הוזעקו לאחר שקיבלו קריאה מאחד מארבעה חברי כנופיה שהצליחו להימלט מהמנהרה שקרסה ביום חמישי בבוקר.

המחלצים שמעו קול שקורא לעזרה מתחת להריסות, ובזמן שהמצילים ביצעו את הפעולה המורכבת על ידי חפירת בור מקביל כדי להגיע לאיש, הוא צעק שוב ושוב: "תעזרו לי אני מתחנן שתוציאו אותי מפה", כך על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית.

האיש שקיבל מזון נוזלי ובלון חמצן כדי לעזור לו לנשום, נשלף בסופו של דבר בחיים לקול מחיאות כפיים ממושכות של קהל רב שהתאסף לצפות במחזה. הוא פונה לבית החולים ודווח כי הוא סובל מפציעות קשות, אך לא נמצא בסכנת חיים, כך מסרה המשטרה.

בנוסף לגבר שאושפז, שני אנשים מנאפולי ושניים מרומא, נעצרו בסופו של דבר "בגין נזק לרכוש ציבורי", כך אמר דובר המשטרה האיטלקית לסוכנות הידיעות הצרפתית. "אנחנו עדיין חוקרים, אנחנו לא שוללים שהם גנבים, זאת אחת התיאוריות", אמר.

המשטרה ברומא חושדת כי הם ניסו לפרוץ לסניף הבנק. לאחד האנשים מרומא היו הרשעות קודמות הקשורות לשוד, וכך גם ארבעת חברי הכנופיה האחרים שכולם נעצרו, כך מסרה המשטרה לתקשורת המקומית.

המשטרה מאמינה שהם חפרו את המנהרה, שהחלה מתחת לחנות סמוכה כדי להגיע לכספת של בנק סמוך. הם חפרו מדי יום לאט לאט כדי שיוכלו לבצע את השוד שלהם בחג הציבורי פראגוסטו ביום שני, חג איטלקי הדומה לחג המולד, תוך ניצול סגירת הבנק והעיר רומא הנטושה למחצה.

חילוץ שוד בנק איטליה משטרת איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד