י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
'לא ישכח את היום'

ביום בר המצווה: כך ניצלו חייו של הנער

מתנדב שהוזעק לקריאה שגרתית, הצליח להציל את חייו של חתן בר המצווה | הנער, שחגג יחד עם בני משפחתו, טעם ככל הנראה ממאכל חלבי ופיתח תגובה אלרגית קשה | המתנדב שלום קליין לא איבד את עשתונותיו והזריק לו ממזרק האפיפן | "אמרתי להוריו שהנער לא ישכח את יום בר המצווה", אומר קליין

ביום בר המצווה: כך ניצלו חייו של הנער
המתנדב שלום קליין עם מזרק האפיפן צילום: באדיבות המצלם

מתנדב 'איחוד הצלה' שהוזעק לבניין מגורים ברחוב הל"ה בירושלים, בעקבות דיווח על צעיר שקיבל התקף אלרגיה קשה, העניק לו טיפול רפואי מסור והציל את חייו.

שלום קליין, המתנדב בסניף 'ציון' של הארגון בבירה שנענה לקריאה הדחופה של מוקד 'איחוד הצלה', מספר כי מיד עם הגעתו למקום הבחין במצבו החמור של הנער - שנגרם כתוצאה מהתקף אלרגיה. "שאלתי את אימו של הנער האם הוא קיבל זריקת אפיפן (הורמון אדרנלין המוזרק בזמן התקף אלרגיה)", משחזר קליין.

לדבריו, האם השיבה כי הוא קיבל זריקת אפיפן לילדים. "מיד הזרקתי לו אפיפן נוסף שהיה ברשותי (למבוגרים) מה ששיפר את מצבו", מוסיף קליין לתאר.

לאחר הסיוע הרפואי הראשוני התברר למתנדב כי הנער הגיע לגיל 13, ובני המשפחה חגגו עמו מסיבה משפחתית לרגל שמחת בר המצווה, שבמהלכה ככל הנראה טעם ממאכל חלבי ופיתח תגובה אלרגית קשה.

קליין מספר עוד כי לאחר הטיפול הראשוני, מצבו של הנער הצעיר הלך והשתפר. "כעבור מספר דקות הגיעו מתנדבים נוספים שהזרימו לו חמצן ושיפרו עוד את מצבו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים להמשך בדיקות. אמרתי להורים שהנער לא ישכח את היום שבו הגיע לגיל בר המצווה", מסכם קליין.

אלרגיה אפיפן איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד