י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התעללות קשה בעכו

מזעזע: כלאו דר רחוב בכלוב והכניסו כלבים שפצעו אותו. צפו

במסגרת מבצע פשיעה רחב היקף ("פרשיית הדייגים") שנערך בעיר עכו, לפני כשבועיים נעצרו 5 תושבי העיר בחשד שחטפו, כלאו ותקפו תושב המקום לאחר שסירב לעשות עבורם עבודות ניקיון באורוות סוסים שבבעלותם

מזעזע: כלאו דר רחוב בכלוב והכניסו כלבים שפצעו אותו. צפו
הכלוב בו נכלא דר הרחוב צילום: דוברות המשטרה

בחודשים האחרונים התנהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף יחד עם מפלג אכיפה כלכלית/ חוף בלהב 433 וצוות חקירה משותף עם חקירות מס הכנסה חיפה ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי חקירה סמויה שעניינה כנופיה של מחוללי פשיעה, תושבי עכו העתיקה הפועלים במבנה של ארגון פשיעה ממוסד ואלים.

במהלך החקירה בה הופעלו כלים חקירתיים רבים לרבות חקירות כלכליות, אמצעים טכנולוגיים ועוד עלו חשדות לכאורה לעבירות פליליות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, משקיעים ויזמים בעיר עכו העתיקה, סחר בסמים, איומים, עבירות תקיפה, ניסיון רצח, הנחת מטען חבלה ועוד. על פי החשד, במהלך השנים האחרונות חברי הכנופייה הלבינו הון, הלוו בריבית והעלימו הכנסות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים תוך שימוש רב במזומן, צ'ינג'ים, חשבונות בנק ועוד.

עם ההחלטה של מעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו לפני כשבועיים למעלה מ 600 שוטרים על בתיהם של עשרות חשודים בעכו העתיקה לשם מעצר ועיכוב החשודים וכן במקביל על עשרות בתי עסק באזורים שונים בארץ בהם, בין היתר נותני שירותים פיננסיים ובנקים לצורך המצאת מסמכים והקפאת יתרות.

במסגרת הפעילות עצרו השוטרים 12 חשודים בהם 5 תושבי עכו (24,26,28,30,31) שעפ"י החשד כפו על דר רחוב בן 55 בעכו, לעשות עבורם עבודות ניקיון באורוות הסוסים שבבעלותם, ניקוי צואה של כלבים וסוסים ועבודות נוספות במהלך השנה וחצי האחרונה, הכול תחת איומים באמצעות נשק, תקיפות ואיומים וללא תמורה.

בתוך כך, בחודש מרץ האחרון, כאשר הקורבן הודיע לחשודים כי אינו מתכוון להמשיך בעבודות עבורם, החשודים חטפו את הקורבן, כלאו אותו בכלוב בעיר עכו למשך מס' ימים כאשר לכלוב הכניסו כלבי תקיפה אשר נשכו את הקורבן בכל חלקי גופו וכאשר החשודים במהלך כל אותם ימים הכו את הקורבן באמצעות מקלות ואת חפירה וגרמו לחבלות ולפצעים חודרים בכל חלקי גופו.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, והבוקר (ראשון), כאמור, הגישה נגדם פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע לבית המשפט השלום בעיר כאשר בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

עכו פשיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד