י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"היה ממש מפחיד"

הצעיר החרדי שנורה בגבו: "אנשים סביבי צרחו שמע ישראל"

מנחם פאלאס, בחור חרדי מקראון הייטס נורה בגבו בפיגוע הטרור בעיר העתיקה בירושלים. לבוש בחלוק בית חולים ועומד מחוץ לבית החולים שערי צדק בירושלים, הוא סיפר על הרגעים המחרידים שבהם הוא ושאר יהודים נפצעו בפיגוע

הצעיר החרדי שנורה בגבו: "אנשים סביבי צרחו שמע ישראל"
האוטובוס שנפגע מירי צילום: דוברות המשטרה

מנחם פאלאס, חסיד חב"ד משכונת קראון הייטס בברוקלין, נפצע בגבו מירי של המחבל הלילה (ראשון) בסמוך לכותל המערבי. הוא התראיין לתקשורת הישראלית וסיפר על הרגעים המלחיצים. לבוש בחלוק בית חולים ועומד מחוץ לבית החולים שערי צדק בירושלים.

"הלכתי לכותל ועליתי על אוטובוס מס' 3, ישבתי ליד החלון", סיפר פאלאס, "שתיים שלוש דקות לאחר מכן, שמעתי ירי, החלונות נופצו ומיד נשכבתי על הרצפה, אנשים סביבי צרחו שמע ישראל. זה היה ממש מפחיד". כשכוחות ההצלה הגיעו, פאלאס אמר להם שהוא נפצע רק בגלל שראה דם, הוא פונה באמבולנס, רק לאחר שהגיע לבית החולים נודע לו שיש לו כדור בגב.

>>> כל הכתבות על הפיגוע בירושלים <<<

"לא הרגשתי כלום" הוא אמר, "אולי זה היה האדרנלין, אבל הם עשו צילום רנטגן וראו שיש כדור, הם ביצעו ניתוח קל וברוך השם הכל טוב. זה באמת היה נס". פאלאס מבקר בימים אלה בארץ הקודש עם קבוצה ניו יורקית שאורגנה על ידי 'תגלית'. פאלאס שעלה לאוטובוס עם חבר אמר כי "הוא היה ממש לידי ולא קרה לו כלום כי הייתי ליד החלון וזה פגע בי", אמר.

כאשר נשאל אם הוא מתכנן לסיים את ביקורו בעקבות הירי ולחזור לארה"ב, הוא הבהיר שזו לא כוונתו. "הטיול מסתיים ביום חמישי ואני מתכנן להישאר", אמר. "זו הארץ שלנו המקום הבטוח ביותר בעולם".

>>> כל הכתבות על הפיגוע בירושלים <<<

המחבל שביצע את הפיגוע בשתי זירות ליד העיר העתיקה בירושלים, אמיר סידאווי, בן ה-26, הסגיר את עצמו הבוקר לידי המשטרה. בפיגוע הירי נפצעו שמונה בני אדם, בתום מצוד לילי של המשטרה, המחבל, תושב מזרח ירושלים, הגיע במונית לתחנת משטרת מוריה. את האקדח שבאמצעותו ביצע את הפיגוע אחרי שעות שבהן הסתתר הוא השאיר במונית.

הכותל המערבי פיגוע ירי מזרח ירושלים פיגוע בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד