ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חשוב לבנות ולהרחיב"

חבר הפרלמנט: להרחיב את הנוכחות הישראלית בשומרון

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן אירח לביקור את חבר הפרלמנט ההולנדי גיטי מרקושובר, שסייר בשומרון. מרקשובר: "מעניין לראות כמה הגבולות של ישראל ללא השומרון - צרים". ראש המועצה: "המלחמה על השומרון היא המלחמה על הצדק - גם בישראל וגם באירופה"

חבר הפרלמנט: להרחיב את הנוכחות הישראלית בשומרון
יוסי דגן צילום: גור דותן

תמיכה אירופאית בשומרון: חבר בית הנבחרים בהולנד, גיטי מרקושובר, הגיע לביקור מיוחד בשומרון כאורח כבוד של ראש המועצה יוסי דגן. מרקושובר הוא צבר פרלמנט הולנדי, שמכהן בפרלמנט כשבע שנים. 

במהלך הביקור ביקר מרקושובר במרפסת של המדינה בפדואל משם צפה לעבר כל מישור החוף, ביקר ביקב כביר שם נהנה מהיין עטור הפרסים שמופק מכרמי המקום, צפה לעבר שלושת הימים מאיתמר וביקר ביקב טורא ונפגש עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בברקן. 

"לכבוד היה לי לסייר היום בשומרון ולהיפגש עם יוסי דגן, ראש המועצה". אמר מרקושובר בתום הביקור. לדבריו של חבר הפרלמנט, "זה היה מעניין לראות שהגבולות של ישראל ללא השומרון, כל כך צרים, חשוב למדינת ישראל לבנות ולהרחיב את הנוכחות שלה באזור השומרון".

"ראיתי חברות מצליחות במיוחד שגם מייצאות נגד הרצון של תנועות ה BDS הנוראיות, שכולנו צריכים להילחם בהן. זו תנועה נוראית ואנטישמית, למרבה המזל החברות בשומרון מצליחות וגדלות משום שהתוצרים שלהם מצוינים, ליין יש טעם מצוין ויוסי דגן פועל בצורה נהדרת למען האזור. ישראלים שגרים בתל אביב יכולים לעבוד באזור עם אוויר נקי בתים יפים אווירה מצוינת, ומזג אוויר נפלא, אני מציע שכולם יגיעו לבקר באזור הנפלא הזה" הוסיף חבר הפרלמנט ההולנדי מרקושובר. 

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הודה למרקושובר על ביקורו בשומרון ואמר לו במהלך הביקור כי "זהו כבוד בשבילי לארח אותך בשומרון, בלב הארץ. אנחנו יודעים שיש לנו את אותה משימה, המלחמה על הצדק, המלחמה גם אצלכם באירופה, כנגד השקרים והקיצוניים. אני מקווה שבעזרת ה' נצליח לבנות יחסים חזקים בינינו לבינכם באירופה ובהולנד".

חבר פרלמנט שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד