י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"עולם שלישי"

טראמפ מאשים: "גנבו לי את הדרכונים"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אומר שסוכני ה-FBI גנבו שלושה מהדרכונים שלו במהלך הפשיטה במאר-א-לאגו בפלורידה לפני 10 ימים. החרמת דרכונים של אדם מעידה על כך שהרשויות מאמינות שהוא מהווה סיכון לברוח

טראמפ מאשים: "גנבו לי את הדרכונים"
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ טען אתמול שדרכוניו 'נגנבו' בפשיטה של ​​ה-FBI במאר-א-לאגו בשבוע שעבר, מה שאומר שהוא לא יכול לעזוב את המדינה. הוא כינה זאת 'תקיפה על רקע יריבות פוליטית'.

"וואו, בפשיטה של ​​ה-FBI הם גנבו לי את שלושת הדרכונים (אחד פג תוקף), יחד עם כל השאר. מדובר בהתקפה על יריב פוליטי ברמה שטרם נראתה בארצנו. עולם שלישי" כתב טרטמפ בחשבון המדיה החברתית Truth Social שלו. ה'דיילי מייל' דווח כי לטראמפ יש כנראה דרכון רגיל שהונפק לאזרחי ארה"ב ודרכון 'דיפלומטי' אדום שמונפק לנסיעות ממשלתיות רשמיות. הוא קיבל דרכון דיפלומטי כנשיא, אבל בלי דרכון חוקי, טראמפ לא יוכל לנסוע מחוץ לארצות הברית.

סוכני ה-FBI ערכו חיפוש בביתו של טראמפ במאר-א-לאגו פלורידה ב-8 באוגוסט בהקשר למסמכים שלכאורה נלקחו מהבית הלבן כשטראמפ עזב את תפקידו בינואר 2021. בדרך כלל, החרמת דרכונים של אדם מעידה על כך שהרשויות מאמינות שהוא מהווה סיכון לברוח, או שהוא עלול לעמוד בפני אישומים פליליים שימנעו ממנו לנסוע מחוץ לארה"ב.

דונלד טראמפ דרכונים חוקרי FBI פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד