כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
חבט בחוזקה בראשו

שבר מורכב בגולגולת: האב נאשם בהתעללות בבנו הפעוט

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב המרכז, שחקירה נגדו העלתה כי הכה והתעלל קשות בבית החולים | הפעוט, בן ה-3 שבועות, הגיע לבית החולים עם שבר בגולגולת

שבר מורכב בגולגולת: האב נאשם בהתעללות בבנו הפעוט
אזיקים. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

המשטרה עצרה תושב המרכז בחשד שהיכה את בנו בן ה-3 שבועות וגרם לו לשבר בגולגולת לאחר שחבט בחוזקה בראשו מספר פעמים. אתמול (שלישי) הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשבועיים בחקירה, בעקבות קבלת דיווח מבית החולים "דנה" בת"א בגין חבלות שנגרמו לתינוק בן 3 שבועות. חוקרי תחנת גלילות פתחו מיד בחקירה מואצת, מורכבת ורגישה במהלכה הצליחו לאסוף ראיות נגד אביו של הפעוט.

ובמסגרת החקירה מצא כי שעה שאשתו וקרובת משפחה נוספת היו בקומה התחתונה של הבית, החשוד שהה עם התינוק בקומה העליונה. כאשר התינוק החל לבכות ומשלא חדל, אביו, החשוד, היכה בו בחוזקה פעמים אחדות.

עוד העלתה חקירת המשטרה, כי האב השאיר את התינוק בבית, ללא כל טיפול רפואי, משך שעות ארוכות עד אשר התגלה בגופו של התינוק ממצא שחייב את הגעתו לבית החולים. בבדיקה רפואית בבי"ח "דנה" נמצא כי נגרם לתינוק שבר מורכב בגולגולת.

שוטרי תחנת גלילות עצרו את החשוד, בן 30 אזור מאזור המרכז, ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א. אתמול הפרקליטות הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור בעבירות של תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת לו חבלה חמורה והפרת חובה של הורה אחראי. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

התעללות בילד תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד