י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשד לרצח

הלם בניו זילנד: רכשו מזוודות ומצאו גופות

משפחה מהעיר אוקלנד בניו זילנד רכשה מזוודות במכירה פומבית בעיר אוקלנד והופתעה לגלות כי בתוכן נמצאות גופות. השכנים התקשרו למשטרה לאחר שגילו "ריח נוראי", והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח

הלם בניו זילנד: רכשו מזוודות ומצאו גופות
אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת ניו זילנד פתחה בחקירה בחשד לרצח השבוע, זאת בעקבות מציאת שרידי גופות של בני אדם בתוך מזוודות שרכשה משפחה במכירה פומבית במתקן אחסון באוקלנד.

התקשורת המקומית מדווחת כי המשפחה רכשה ביום חמישי קרוואן נגרר, מלא בסחורה שכללה את המזוודות, שעל פי הדיווחים נרכשו מחברת אחסון מקומית וגילו את התגלית הזוועתית רק לאחר שפרקו את החפצים שנרכשו בביתם.

על פי כמה שכנים של בני המשפחה, בסוף השבוע נדף "ריח נוראי" מהבית, עוד לפני שהמשטרה הגיעה לזירה. אחד מהשכנים אמר, "ידעתי מה זה מיד וחשבתי, מאיפה זה בא?".

גורמים במשטרה אמרו כי סדר העדיפויות שלהם כרגע הוא "לאשר את זיהוי הגופות, כדי שיהיה אפשר לקבוע את כלל הנסיבות שהובילו לכך". במשטרה הוסיפו כי "בהתחשב באופי הגילוי, ייקח זמן עד שהקרובים ידעו על האירוע".

"אנו מעריכים שיש עניין ציבורי משמעותי במה שהתרחש, עם זאת, לאור אופי התגלית, יש עדיין מספר חקירות שצריך לבצע", אמר אחד הבלשים. "דיירי הכתובת אינם חשודים כמעורבים באירוע. בהתחשב בחקירת הרצח, זרימת המידע לזירה הציבורית באמצעות התקשורת צריכה להיות מדויקת ואחראית", הבהיר.

ניו זילנד חשד לרצח מזוודות שרידי גופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד