כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מחשש להתפרצות

נערכים לחיסון כפול של אוכלוסיות בסיכון נגד קורונה ושפעת

מחשש להתפרצות תחלואה - ישראל נערכת לחיסון כפול של אוכלוסיות בסיכון מפני קורונה ומפני שפעת לפני החורף הקרוב. אחרי החורף הקרוב תיבחן מדיניות של נרמול ההתמודדות עם נגיף הקורונה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: ארכיון

ישראל נערכת לחיסון כפול של אוכלוסיות בסיכון מפני קורונה ומפני שפעת לפני החורף הקרוב. כך פורסם הבוקר (חמישי) בתוכנית "הבוקר הזה" ב'כאן רשת ב'. לדברי בכיר במשרד הבריאות, ההמלצה המסתמנת היא שהחיסונים יינתנו במעמד אחד, כך שאדם מעל גיל 60, או כזה שסובל ממחלות רקע, יגיע לקופת החולים או למתחם החיסונים ויקבל את שני החיסונים וזאת מחשש להתפרצות תחלואה.

עוד דווח, כי נבדקת האפשרות כי החיסון שיינתן נגד קורונה הוא החיסון החדש שמותאם לווריאנט האומיקרון, וככל הנראה גם נגד הווריאנטים BA4 וBA5. לדברי הבכיר, לפי מודלים שונים ייתכן כי תהיה בישראל התפרצות קורונה בחודש אוקטובר הקרוב וכי לקראת החורף יש חשש מפני התפרצות משמעותית של תחלואת חורף - הן של קורונה, הן של שפעת.

ב'כאן חדשות' דווח כי לאחר החורף הקרוב תיבחן מדיניות של נרמול ההתמודדות עם נגיף קורונה, כך שבין השאר יבוצעו בדיקות רק לאוכלוסיות בסיכון ומי שלא מרגיש טוב ייקרא להישאר בביתו ולא לצאת לעבודה.

 

קורונה שפעת חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד