ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"זה לא בשבילי"

עו"ד יהודי שייצג את טראמפ בהדחה, סירב לייצגו כעת

דאגלס שיין, עורך דין בכיר שהגן בהצלחה על הנשיא טראמפ במהלך משפט ההדחה השני שלו, דחה את בקשתו של הנשיא לשעבר לייצג אותו על רקע חקירת ה-FBI. "זה לא בשבילי, זה לא מתאים למערך הכישורים שלי. לא התעניינתי בזה במיוחד"

עו"ד יהודי שייצג את טראמפ בהדחה, סירב לייצגו כעת
מגדלי טראמפ צילום: pexels

דאגלס שיין, עורך דין יהודי שייצג את טראמפ במהלך ניסיון ההדחה, דחה בקשה לייצג אותו בתיק של פשיטת ה-FBI, אך הבהיר כי הוא עדיין בצוות טראמפ ודחה את הדיווחים על כך שהנשיא לשעבר אינו מוצא צוות בכיר לייצג אותו, כאשר עורכי דין בולטים רבים דחו את הבקשה לייצג אותו. "פנו אליי לפני כמה חודשים בנוגע להיות איש קשר עם משרד המשפטים", אמר לרשת CNN. "אבל זה לא בשבילי, זה לא מתאים למערך הכישורים שלי. לא התעניינתי בזה במיוחד".

ובכל זאת, דאגלס שיין אמר "זה כבוד גדול לכל אחד לייצג את טראמפ בעניינים משפטיים, הוא היה אדיב להפליא כלפיי בכל הזדמנות שאי פעם דיברנו", אמר שיין על טראמפ. "קראתי את הדיווחים בתקשורת, ושוב, לא הכרתי אף אחד מהאנשים האלה לפני שהצטרפתי לצוות טראמפ, בכל פעם שדיברתי איתו, הוא היה אדיב ומחמיא להפליא, ואני מאוד מעריך את זה".

דאגלס שיין

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הניסיון במציאת ייעוץ משפטי מומחה לטראמפ שמתמודד מול משרד המשפטים בגין מסמכים שנלקחו מביתו, נמצא בבעיה. כשהנשיא לשעבר מתמודד עם תיקים פליליים פוטנציאליים עם הארכיון הלאומי שהגיע לחקירה פדרלית על הפרות אפשריות של חוק הריגול וחוקים אחרים, טראמפ לא מצליח למצוא עורכי דין מובילים. "כולם אומרים לא", אמר עורך דין רפובליקני בולט לתקשורת בארה"ב, שכמו כמה אחרים דיבר באנונימיות.

טראמפ אינו זר להליכים משפטיים, והמאבק שלו לשכור עורכי דין נוכח חקירה פדרלית מבשרת רעות, מזכיר את מצוקתו בקיץ 2017, כאשר הוא היה בבדיקה של היועץ המיוחד רוברט מולר בחקירת הקשרים עם רוסיה. טראמפ נאבק למצוא עורך דין פלילי ותיק עם רקורד חזק של התמודדות עם משרד המשפטים בחקירה רחבת היקף ורב-שכבות.

דונלד טראמפ חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד