כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אמלכד את הישיבה"

צעיר חרדי נעצר: אמצעי חבלה ואיומים על חוקר

הצעיר, בן 21 תושב בני ברק הלומד בישיבה במודיעין עילית, נעצר פעם נוספת במסגרת הפרשה - הפעם גם בחשד שאיים על חוקר ביחידה המרכזית של מחוז ש"י | בית המשפט האריך את מעצרו 

ארכיון
ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה בסוף השבוע תלמיד ישיבה המתגורר בבני ברק, בחשד שהכין אמצעי חבלה במטרה לפגוע בערבים ואיים על חוקר ביחידה המרכזית של ימ"ר מחוז ש"י. בית המשפט האריך את מעצרו.

לפני מספר שבועות נעצר הצעיר, בן משפחה של כמה מגדולי ישראל, במסגרת הפרשה - אך שוחרר לביתו. לפי המשטרה מאז שחרורו הוא "לא חדל ממעשיו ומתוכניותיו ואף פעל להוציא הלכה למעשה את התוכניות". במהלך פשיטה של המשטרה על הישיבה במודיעין עילית שבה לומד הצעיר, נמצאו חלק מאמצעי החבלה שלפי החשד נועדו לביצוע המעשים.

ביום חמישי נעצר החשוד פעם נוספת, זאת לאחר ששיגר איומים לחוקר. בהודעות ששלח החשוד לחוקר המשטרה, הוא איים לפגוע בו והוסיף: "יש לי מטענים", ו"אמלכד את הישיבה".


אמצעי החבלה שנתפסו//צילום: דוברות המשטרה

בחקירתו טען החשוד כי מדובר ב"מעשי קונדס", אולם נציג המשטרה אמר במהלך הדיון בבית המשפט כי "הדבר לא מתיישב, בלשון המעטה, מחומר החקירה". לפי המשטרה, בוצע חיפוש במקום לימודיו ונתפסו מוצגים המחזקים את החשד הסביר כנגדו. ברשותו של הצעיר, כפי שנראה בתמונה שפרסמה המשטרה, נתפסו מיכל גז למילוי, בקבוקי זכוכיות ומארז חטיף 'פרינגלס'.

המשטרה מסרה ביום שישי כי בעקבות מידע שהגיע לידיה בחשד להכנת חומרים מסוכנים, החזקת אמצעי אמל"ח ואיומים כלפי איש משטרה, עצרו בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י חשוד תושב בני ברק בן 21 לאחר שעלה חשד כי בכוונתו לפגוע בכוחות הבטחון ובפלסטינים.

בחיפוש שנעשה על ידי הכוחות, הוסיפו במשטרה, נתפסו חומרי בעירה שונים, בקבוקי תבערה ואמצעים נוספים. ביום שישי הוארך מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

איומים מטעני חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד