כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המו"מ התקוע

באוצר לא נכנעים: "שווה לספוג ימי שביתה"

לקראת המשך הפגישות בין הסתדרות המורים למשרד האוצר בניסיון לפתור את המשבר ולהשיג הסכם שכר חדש למורים, גורם בכיר במשרד של ליברמן אומר כי שווה להם לספוג כמה ימי שביתה בתחילת שנת הלימודים על פני הסכמה לדרישות המורים

באוצר לא נכנעים: "שווה לספוג ימי שביתה"
כיתה א' צילום: David Cohen/Flash90

פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר ואיום לשביתה מצד הסתדרות המורים מרחף באוויר, בעקבות אי הסכמת משרד האוצר לדרישותיהם בנוגע להסכם השכר החדש של המורים.

גורם בכיר באוצר אמר אמש (שישי) ל'חדשות 13' לגבי המשא ומתן: "שווה לספוג כמה ימי שביתה כדי להציג הסכם שיביא שינוי ויתקן את העיוותים במערכת", כך הוא מצוטט, למרות הנזק למשק שהשביתה עלולה לגרום.

אותו גורם תוקף את יו"ר מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, "היא מסבנת את שרת החינוך". מחר צפוי דיון נוסף בהשתתפות מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד והממונה על השכר במשרד האוצר קובי בר נתן כדי לפתור את המשבר ולהשיג הסכם שכר חדש למורים.

הפער בין האוצר למורים עומד על 3 מיליארד שקלים. הדיון הדחוף בממשלה שביקשה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון עשוי להיראות כמעין כלכלת בחירות וכרגע הכיוון הוא פנייה לבית הדין לעבודה אם לא יהיה פתרון. התקווה היא שזה יהווה סולם לירידה מהעץ.

משרד האוצר יפה בן דוד שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד