כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
טרגדיה בחופשה

מטפס הרים ישראלי נהרג לאחר שנפל מצוק בגובה 150 מטר

מטפס הרים ישראלי נהרג לאחר שנפל מפסגת הר רינג'אני באינדונזיה ביום שישי. התקרית הקטלנית התרחשה על פי ההערכות בסביבות השעה 05:30 שעון מקומי. מפקד המשטרה "קיבלנו דיווח מאתר הנופש, הקורבן נהרג". משרד החוץ "הנושא מוכר ומטופל"

מטפס הרים ישראלי נהרג לאחר שנפל מצוק בגובה 150 מטר
זירת הנפילה צילום: משטרת סמבלון

מטפס הרים ישראלי נהרג ביום שישי לאחר שנפל מצוק בגובה 150 מטר, על פסגת הר רינג'אני. הר רינג'אני הוא אחד ההרים הגדולים באינדונזיה, מדינה מוסלמית שאליה נכנס הישראלי באמצעות דרכון פורטוגלי. התקרית התרחשה על פי ההערכות בסביבות השעה 05:30 בבוקר. "קיבלנו דיווח ממנהל אתר הנופש, הקורבן נהרג", אמר מפקד משטרת סמבלון לתקשורת המקומית.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הקורבן שנפל מראש הר רינג'אני, נפל למדרון מגובה של כ-150 מטרים, והוא נהרג כשנפל על אדמה חולית ומוקפת בסלעים.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית ההרוג הוא אזרח פורטוגל יליד ישראל. הקורבן טיפס עד לגובה 3.766 מטרים. ממשרד החוץ נמסר "מטפס הרים ישראלי מצא אתמול את מותו באינדונזיה, בשלב זה עדיין מתבצעות פעולות לחילוץ גופתו של ההרוג מהמקום שבו מצא את מותו. חברת החילוץ מגנוס בסיוע חברות חילוץ מקומיות פועלים לחילוץ גופתו של ההרוג. קונסולית ישראל בסינגפור עוקבת אחר פעולות החילוץ, ההרוג עלה לטיפוס על הר Rinjani בעיר Lombok מעד נפל ונהרג, בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים".


הדיווח בתקשורת המקומית

 

 

אינדונזיה נפילה מגובה אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד