ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הלחץ מהסקרים

צפו: הנשיא ניסה לחטוף את מכשיר הפלאפון מאדם שקרא לו "בטלן"

נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, נקלע לעימות עם בלוגר ברזילאי פופולרי שגידף אותו בפני אנשים רבים. הנשיא ניסה לחטוף את הפלאפון שלו. בולסונארו נכנס תחילה למכוניתו, אבל אז הגיח החוצה שוב, ותפס את החולצה ואת היד של האיש

צפו: הנשיא ניסה לחטוף את מכשיר הפלאפון מאדם שקרא לו "בטלן"
הנשיא מנסה לחטוף את הפלאפון צילום: צילום מסך

נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו נמצא בקמפיין בחירות קשוח מול יריב מהשמאל שמוביל עליו. הוא דיבר עם תומכים מחוץ לביתו בעיר הבירה ברזיליה, משפיע רשת וילקר ליאו, השתמש בפלאפון שלו כדי לצלם את עצמו כשהוא צועק שוב ושוב על הנשיא, וכינה אותו "פחדן", "בטלן" ו"יקיר חזיר" בקונגרס.

בולסונארו נכנס תחילה למכוניתו, אבל אז הגיח החוצה שוב, ותפס את החולצה ואת היד של האיש תוך כדי שהוא שולח ידו אל הטלפון של הבלוגר. מאבטחים משכו את ליאו משם. הקמפיין לנשיאות שהחל ביום שלישי צפוי להיות קרב קשה עבור בולסונארו, שנמצא בפיגור בסקרים אחרי הנשיא לשעבר לואיז אינאסיו לולה דה סילבה, בכל הסקרים לקראת ההצבעה בסיבוב הראשון ב-2 באוקטובר, בולסונארו נגרר מאחורי דה סילבה.

לבולסונארו היו עימותים קודמים לעתים קרובות עם העיתונות. בשנת 2020, הוא אמר לעיתונאי, "אני רוצה לתת לך אגרוף בפה" ופעם אחרת אמר שהוא רוצה לירות בתומכי המפלגה היריבה.

ברזיל נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד