כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תאונת עבודה קטלנית

צפון: מעלית משא נפלה מגובה רב, הפועלים נהרגו

מעלית משא קרסה באתר בנייה בטירת הכרמל והביאה למותם של שני פועלים ולפציעתם של כמה נוספים | המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות

צפון: מעלית משא נפלה מגובה רב, הפועלים נהרגו
האסון באתר הבנייה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שני פועלים נהרגו הבוקר (ראשון) בתאונת עבודה באתר בנייה בטירת הכרמל, לאחר שמעלית שירות נפלה על מכולת מחסן. ארבעה פועלים נוספים נפצעו ופונו לבית החולים.

מפקד תחנת חיפה בכבאות והצלה, טפסר משנה יצחק סוויסה, דיווח כי לוחמי האש חילצו שני בני אדם ללא רוח חיים מתחת למכולה ועוד אחד במצב קשה בתוכה. על פי עדויות מהמקום, מעלית המשא של אתר הבנייה נפלה מגובה על מכולת המשרדים שהייתה גם היא בגובה, התהפכה ומחצה את שני הפועלים למוות. שלושה אנשים ששהו בתוך המכולה נפצעו ועל פי גורמי הרפואה מצבם קשה.
פראמדיק מד"א מוחמד טאבש מסר: "כשהגענו למקום הבחנו במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת. מתחת למכולה נלכדו 2 גברים כבני 30, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהם חולצו נאלצנו לקבוע את מותם. מתוך המכולה שנפלה חולץ גבר כבן 50, בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני. בנוסף פונו מהמקום עוד 2 פצועים כבני כ30 במצב בינוני עם חבלות ופצוע במצב קל עם חבלת בראש".
המשטרה הודיעה כי פתחה בבדיקת נסיבות התאונה. "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח, בדבר תאונת עבודה באתר בניה ברחוב הפלמ"ח בטירת כרמל במסגרתה מכולה שהתנתקה ממקומה נפלה ומחצה 2 פועלים שמותם נקבע במקום", נמסר מהמשטרה. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

 

 

 

תאונת עבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד