י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אל נא רפא נא לה"

הגרש"מ עמאר במכתב חיזוק בעקבות מצבו של נשיא המועצת

הראשון לציון הגרש"מ עמאר רבה של ירושלים במכתב חיזוק בעקבות מצבו הקשה של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן. "אני קורא באהבה ובחיבה כל אחינו בית ישראל להרבות תפילות מעומקי לבבינו מצוך ידיעה פשוטה שכולנו זקוקים להנהגתו של הכהן הגדול מרן ראש הישיבה רבנו חכם שלום כהן שליט"א בן המקובל האלקי רבנו אפרים והרבנית תופחה מלכה"

הגרש"מ עמאר במכתב חיזוק בעקבות מצבו של נשיא המועצת
הראשון לציון אצל נשיא המועצת צילום: באדיבות המצלם

בעקבות מצבו הקשה של ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה כתב הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר מכתב מיוחד הקורא להתפלל לרפואתו. 

בפתח מכתבו כותב הרב עמאר: "הרחמן הוא יקיים לנו את חכמי ישראל, בקשה זו שאנו אומרים בשבת הרכת החודש, אין הכוונה רק על חכמי ישראל בלבד, אלא היא תפילה זכה לכל כלל ישראל, שאין מושלמת שלוותם והנהגתם של עם ישראל אלא כשהקב"ה מעמיד בראשם מנהיגים המובילים אותם לנחותם הדרך הראויה בעבודה ה', ובהכוונה ראויה בכל דרכינו. ולא תהיה עדת ה' כצאן אשר אין להם רועה".

הראשון לציון קרא לציבור: "ואני קורא באהבה ובחיבה כל אחינו בית ישראל להרבות תפילות מעומקי לבבינו מצוך ידיעה פשוטה שכולנו זקוקים להנהגתו של הכהן הגדול מרן ראש הישיבה רבנו חכם שלום כהן שליט"א בן המקובל האלקי רבנו אפרים והרבנית תופחה מלכה, אל-נא רפא נא לו, רפואה שלמה לרמ"ח אבריו ושס"ה גידיו ותשי"ו עצמותיו בזכות התפילה שהתפלל משה רבינו על מרים אחותו ואמר: אל נא רפא נא לה".

"ועינינו לה' נשואות כעיני עבדים אל יד אדוניהם", הוסיף הגרש"מ עמאר: "כעיני שפחה אל יד גבירתה כן עינינו אל ה' א-לאליהנו עד שיחננו ונתבשר בשורות טובות ונהלל לשם ואמר: אשרי עין ראה כהן גדול בתורתו ובהנהגתו, קהל עדתוף לדרכי ה' ובעבודתו".

את מכתבו סיים: "בלב נשבר ומלא תקווה".

חכם שלום כהן הרב שלמה משה עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד