ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מסע הלוויה בשידור חוזר

המונים ליוו את מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן זצוק"ל למנוחת עולמים

'בחדרי חרדים' מעביר בשידור חוזר את מסע הלווייתו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, נשיא מועצת חכמי התורה, בהשתתפות גדולי ומאורי הדור • רבבות איש מילאו את הרחובות הסמוכים לישיבת 'פורת יוסף' בגאולה • ראש הישיבה נטמן בבית החיים סנהדריה • צפו בווידאו

המונים ליוו את מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן זצוק"ל למנוחת עולמים
ההמונים בהלוויית מרן הגר"ש כהן זצ"ל צילום: פ.ג

המונים מכל גווני הקשת והעדות ליוו למנוחת עולמים את נשיא מועצת חכמי התורה, מרן ראש הישיבה הגאון רבי חכם שלום כהן זצ"ל, ראש ישיבת 'פורת יוסף', שהסתלק הלילה לבית עולמו והוא בן 91. 

מטעם הרבנים הוכרז על ביטול מלאכה בכל שעות מסע הלוויה.

במהלך ההלוויה, הכריז הרב שמואל בצלאל, מראשי ישיבת פורת יוסף כי הרב שמעון כהן, בנו של חכם שלום כהן זצוק"ל, יתפוס את מקומו של אביו ויכהן כר"מ וראש ישיבת פורת יוסף ברובע היהודי.

הגאון הגדול רבי ראובן אלבז תקף את הממשלה במהלך הספדו ואמר: "כשנפרצו החומות בנושאי כשרות, שבת ועוד. מרן הנהיג את התנועה שהעמידה עשרות אלפים של בני תורה והעיקר העמידה האיתנה נגד הפורצים שרוצים לפרוץ חלילה וחס את החומה. ראש הישיבה זכר צדיק לברכה היה עומד ומסתכל ומזהיר, הוא ידע בדיוק מה שעלול חלילה וחס להיות. הוא מחפה על הדור, אבל צריך תשובה".

'בחדרי חרדים' מעביר בשידור חוזר את מסע הלוויה וההספדים מהישיבה, שם הוצבה המיטה החל מהלילה. לאחר מסע ההספדים תצא המיטה לעבר בית החיים סנהדריה בצומת מרן, שם ייטמן ראש הישיבה זצוק"ל.

חכם שלום כהן שידור חי הלוויה ישיבת פורת יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד