ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
9,420 שיחות בחצי שעה

"גיליתי עולם חדש": נתניהו פרסם את הנייד שלו ומבקש שתתקשרו

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, פרסם לפני זמן קצר סרטון שהפך בתוך דקות לוויראלי ברשת ובו הוא פרסם את מספר הנייד שלו. "אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים" אמר נתניהו, "החלטתי שאני רוצה שלכולם תהיה ההזדמנות, תתקשרו בשיחת וידיאו אולי אענה לכם" | ברשת כבר יש מי שמתלונן, "ביבי מסנן" 

"גיליתי עולם חדש": נתניהו פרסם את הנייד שלו ומבקש שתתקשרו
10,000 שיחות בחצי שעה - נתניהו בשיחת וידיאו עם תומכיו צילום: דוברות הליכוד

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו התחדש במכשיר סמארטפון רק כשעזב את תפקידו כראש ממשלה. סרטון שפרסם לפני זמן קצר ברשת זכה לעשרות אלפי צפיות ואלפי שיתופים: "מר נתניהו", נשמע יועצו, "מאז שיש לך טלפון בשנה האחרונה אתה הרבה בווטסאפ". נתניהו מהנהן להסכמה ומשיב: "אתה לא יודע כמה אתה צודק".

נתניהו הוסיף: "מאז שהתחדשתי עם טלפון גיליתי עולם חדש. אני מדבר עם כ"כ הרבה אנשים, ואתה יודע מה? קיבלתי החלטה דרמטית חובקת עולם. "למה שרק חלק מהאנשים יהיה את המספר טלפון שלי? שלכולם יהיה. אני רוצה לתת לכם אותו, הנה הוא – 054-877-6658, צלצלו אליי אני אוכל לדבר עם חלק מכם בשיחת וידאו.

נתניהו הוסיף כי מי שמעוניין בשיחת וידאו ממנו מוזמן לשלוח צילום מסך שהצטרף לערוץ הטלגרם שלו וכך יגביר את סיכוייו לשיחה כזאת. בדוברות הליכוד התייחסו למהלך של נתניהו וסיפרו כי בתוך חצי שעה מפרסום הסרטון התקשרו 9,420 איש למספר שנתניהו פרסם.

ברשת תהו האם אכן מדובר במספר האישי של נתניהו או שזהו מספר שנוצר לצורך הסרטון. כך או כך הגולשים השיבו שאינם מצליחים 'לתפוס' את רה"מ לשעבר, אחד הגולשים כתב: "שלחתי הודעה, תענה לי". אדם נוסך הגיב: "המספר תפוס, אתה לא עונה". אחרת כתבה: "ביבי אתה מסנן".

מעניין לראות איך יגיבו שאר ראשי המפלגות שנמצאים הרחק מאחור בכל הקשור לרשתות החברתיות, האם יפרסמו גם הם את מספר הטלפון שלהם, חלקם כנראה יטענו שמספר הטלפון שלהם מפורסם והיה נגיש תמיד לציבור.

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד