י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מרן הגר"ש כהן למנוחות

איחוד הרבנים במדינות ‏האסלאם: "‏אוי לה לספינה שאבד קברניטה"

חברי מועצת ‏הנשיאות והרבנים חברי איחוד הרבנים במדינות ‏האסלאם, פרסמו דברי הספד על חכם שלום כהן זצוק"ל שהתבקש לישיבה של מעלה. "ידיד נאמן של ‏איחוד הרבנים במדינות האסלאם"

חכם שלום בביקור בחו"ל
חכם שלום בביקור בחו"ל

לאחר פטירתו של חכם שלום כהן זצוק"ל שהיה מנהיגה הרוחני של יהדות ספרד המפוארת, פרסמו חברי איחוד רבני מדינות האסלאם דברי הספד על חכם שלום שהיה מורה דרכם של רבני הקהילות.

במכתב נאמר: "‏יחד עם כלל ישראל המומים אנו וכואבים מאוד את ‏הסתלקותו בטרם עת של הגאון הגדול ידיד נאמן של ‏איחוד הרבנים במדינות האסלאם מורה דרכם ‏ומאורם של אלפי רבבות ישראל, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה ‏מרן הגאון רבי שלום כהן זצוק"ל, ‏אוי לה לספינה שאבד קברניטה ‏וכל בני ישראל יבכו את השרפה אשר שרף השם".

מכתב הרבנים איחוד רבני האיסלם

על המכתב שפרסמו חתמו זקני הרבנים הגאונים שליט"א חברי מועצת ‏הנשיאות והרבנים חברי איחוד הרבנים במדינות ‏האסלאם, בראשות ‏הרב מנחם מנדל חיטריק ‏יו"ר איחוד הרבנים - טורקיה השוכנים במדינות: ‏אלבניה, אזרבייג'ן, איראן, קזחסטן, קירגיסטן, ‏קוסובו, מרוקו, ניגריה, תוניסיה, טורקיה, חוף השנהב, ‏מרכז אפריקה, איחוד האמירויות, אוגנדה ואוזבקיסטן, ‏וכן אלו שגרים ברפובליקות של טטרסטאן, בשקורטוסטן ‏וצפון קפריסין יע"א.

איחוד הרבנים עומד תחת הנהגתו הרוחנית של מרן הראשון לציון מרן הרב יצחק יוסף שליט"א, ותחת נשיאותם של זקני הרבנים, בתוכם הרב שמעון גד אליטוב, הרב חיים ביתן מטוניס, הרב הראשי יצחק חליווה מאיסטנבול טורקיה, הרב גד בוסקילה, הרב רפאל בנון ממונטריאול, קנדה.



חכם שלום כהן מדינות ערב איסלאם הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד