כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מבוקש במשטרה

זוהה רוצחו של אריה וולף הי"ד: צעיר בן 27

כמעט שבועיים מאז הרצח המזעזע בוושינגטון של אריה וולף הי"ד, אב לבן חצי שנה מבולטימור, המשטרה זיהתה חשוד ברצח ופרסמה את זהותו | פרס של 10,000 דולר הובטח למי שיביא פרטים שיובילו למעצרו

זוהה רוצחו של אריה וולף הי"ד: צעיר בן 27
הרוצח אברי מיילר צילום: באדיבות המצלם

משטרת וושינגטון פרסמה את זהותו של החשוד ברצח אריה וולף הי"ד, בן 25, אב לתינוק, תושב בולטימור בארה"ב. החשוד הוא אברי מיילר, בן 27, תושב דרום מזרח וושינגטון. הוא מבוקש בצו מעצר מיוחד מטעם בית המשפט העליון של וושינגטון והוא מואשם ברצח ממדרגה ראשונה בעודו חמוש באקדח.

אריה וולף הי"ד נורה למוות ב-10 באוגוסט לאור יום בעת התקנת פאנלים סולאריים בבלוק 5100 בוושינגטון די.סי. הוא הובהל לבית חולים מקומי ושם נפטר מפצעיו.

אריה הי"ד.

המניעים לרצח עדיין אינם ידועים והמשטרה מנסה לפענח זאת בהיעדר הרוצח שעודנו חופשי. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הרצח אירע בזמן שאריה הי"ד היה בתוך הבניין, המשטרה בודקת גם אפשרות שהרצח בוצע על רקע אנטישמי וללא היכרות מוקדמת בין השניים.

המשטרה הודיעה כי כל מי שיודע על מקום הימצאו של מיילר, או שיש לו מידע הקשור לאירוע הרצח, לא צריך לנקוט בפעולה אלא להתקשר למשטרה שמציעה פרס של 10,000$ לכל מי שיספק מידע שיוביל למעצר ולהרשעת האדם או האנשים האחראים לפשע.החשוד ברצח אברי מיילר.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הנרצח בן ה-25 הותיר אחריו את אשתו מינדי, תינוק בן חצי שנה בלבד וקהילה שלמה בבולטימור שאבלה והמומה לצד המשפחה וחברים רבים. אביו של אריה, הוא אשר וולף. אמו אליס וולף, היא מנהלת את בית הספר בית יעקב בבולטימור.

רצח יהודי וושינגטון חיפושים אחר מבוקש רצח אריה וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד