י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"משימת ייעוץ"

איראן הודיעה על מותו של מפקד בכיר במשמרות המהפכה

כלי תקשורת באיראן דיווחו על מותו של גנרל בכיר במשמרות המהפכה של איראן בשם אבולפזל אליג'אני בסוריה. על פי דיווחים הוא נהרג בסוריה ביום שני בבוקר,  בעיצומה של "משימת ייעוץ" 

איראן הודיעה על מותו של מפקד בכיר במשמרות המהפכה
אבולפזל אליג'אני צילום: רשתות חברתיות

כלי תקשורת המקורבים למשטר האיראני דיווחו על מותו של מפקד משמרות המהפכה במהלך "משימת ייעוץ" בסוריה. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות מאהר האיראנית, אבולפזל אליג'אני היה קצין בכיר מאוניברסיטה למדעים וטכניקות של כוח היבשה של משמרות המהפכה בעוספיה ויועץ צבאי בסוריה.

הוא היה ממחוז איספהאן ומהעיר דארצ'ה. סוכנות הידיעות מאהר דיווחה כי ימסר מידע לגבי תהליך החזרת גופתו ותהליך קבורתו בימים הקרובים. עם זאת, עדיין לא דווח כיצד נהרג אליג'אני, על פי דיווחים בתקשורת האיראנית הוא נהרג ב"עלות השחר".

זאת לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שקצינים איראנים נהרגים בסוריה, בתחילת אוגוסט משמרות המהפכה הודיעו על מותם של שניים מהקצינים הבכירים שלהם במהלך מתקפת טילים ישראלית בפאתי דמשק. בהצהרה לאחר החיסול, איימו משמרות המהפכה שישראל "תשלם על הפשע הזה".

בחודשים האחרונים ספגה הרפובליקה האיסלאמית מכה אחר מכה, כאשר חלק מהאירועים עדיין אפופים במסתורין. מדענים ובכירים נהרגו, אחד חוסל ביריות, אחר נפל מהגג, נוסף מצא את מותו מירי תועה, בכיר שמצא את מותו בתאונת דרכים. בחודש האחרון גם נהרגו מספר בכירים איראניים בסוריה, המכנה המשותף לכולם, כולם בכירים במשמרות המהפכה.

איראן משמרות המהפכה סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד