כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מי החדשים שיפתיעו

היום: 'הציונות הדתית' תכריע איך תיראה הרשימה לכנסת ה-25

חברי מפלגת הציונות הדתית ייצאו לבחור היום את רשימת המפלגה לכנסת ה-25, זאת בזמן שישנם מעט מקומות ריאליים להתברג בהם ולהבטיח את המקום בכנסת הבאה | סמוטריץ' לא מתמודד לאחר שלא נמצא מתמודד מולו | המפקד הראשון והגדול מסוגו במפלגות הדתיות אי פעם

היום: 'הציונות הדתית' תכריע איך תיראה הרשימה לכנסת ה-25
בצלאל סמוטריץ בראשות הציונות הדתית צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כ-20 אלף מתפקדי הציונות הדתית יבחרו היום (שלישי) את רשימת המפלגה לכנסת ה-25. 16 מועמדים יבקשו להתברג בחמישייה הפותחת שככל הנראה ימצאו את עצמם בכנסת הבאה, ברשימה מאוחדת עם 'עוצמה יהודית' או המפוצלת.

המועמדים המובילים הם חברי הכנסת המכהנים שנלחמו מן האופוזיציה נגד הממשלה ויש שיגידו שגם הובילו להפלתה, אורית סטרוק, אופיר סופר, שמחה רוטמן ומיכל וולדיגר, לצד מועמדים חדשים שינסו להתברג, בראשם פעילי הימין צבי סוכות וארנון סגל וכן איש 'ימינה' לשעבר יוסף שפייזר.

הקרב צפוי להיות סוער, כך שרק ארבעה שיבחרו מלבד היו"ר המכהן בצלאל סמוטריץ' יהיו במקומות ריאליים, כשהערכה היא כי צבי סוכות יתפוס את מקומו של אחד מחברי הכנסת המכהנים.

בשעה 20:30 הערב יתכנסו המועמדים והיו"ר בצלאל סמוטריץ׳ להכרזת התוצאות שעדיין ימשיכו לזרום לאורך הערב, כשהתוצאות הסופיות ייקבעו
רק לקראת חצות הלילה.

24,113 איש הצטרפו למפקד הראשון והגדול מסוגו במפלגות הדתיות אי פעם והללו יקבעו איך תיראה הרשימה לכנסת הבאה באמצעות הצבעה ממוחשבת שניתנת גם מן הטלפון החכם.

מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ פריימריז בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד