כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צו איסור הפרסום הוארך

צה"ל הצטרף לחיפושים אחר מוישי קליינרמן | תיעוד

150 ימים חלפו מאז שהנער בן ה-16 נעלם, ועדיין אין קצה חוט | בימים האחרונים הצטרפו לחיפושים אנשי יחידת המילואים מיחידת אית"ן של צה"ל | מפקד מחוז ש"י נועד פעם נוספת עם הוריו של מוישי: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו"

צה"ל הצטרף לחיפושים אחר מוישי קליינרמן | תיעוד
החיפושים אחרי מוישי צילום: יכ"ל

מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, נפגש אתמול (שני) עם הוריו של הנער מוישי קליינרמן, הנעדר מזה 150 ימים. "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו והיכן הוא נמצא, אמר להם להם מפקד המחוז. "מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".

בתחילת השבוע הצטרפו לחיפושים אנשי המילואים מיחידת אית"ן של צה"ל, המתמחה באיתור נעדרים. היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות ייחודיות.

"נזכיר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה", מסרה היום המשטרה.

מוקדם יותר היום האריך בית המשפט את צו איסור הפרסום בפרשה. במהלך השבועות האחרונים, כזכור, נעצרו מספר חשודים במסגרת החקירה, אך כולם שוחררו לאחר שזו הגיעה למבוי סתום.

יחידת הכלבנים לישראל יחד עם אנשי המילואים של יחידת אית״ן במערך הנפגעים בצה"ל, ערכו אתמול (שני) חיפושים נרחבים בגזרת מירון אחר הנער אברהם משה קלינרמן, כבן 16, שנעלמו עקבותיו בתאריך 25.3.2022 מאזור ציון הרשב"י במירון.

אתמול ערכה יחידת הכלבנים ילד עם לוחמי יחידת אית"ן חיפושים נרחבים, שהתמקדו בעומק השטח, תוך דגש על אזורים סבוכים וקוצניים. יכ"ל הובילה את החיפושים עד היום, והפעילה אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי היחידה, אשר מתעדת את האזורים שנסרקו. כוחות הצבא אמורים לעבות את מעגל המחפשים במהלך השבוע הזה.

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב מסר: "אנו מברכים את צה"ל על הנכונות לסייע בחיפושים. כולנו תקווה שהתגבור המשמעותי יניב תוצאות. שיתוף הפעולה בין יכ"ל לצה"ל מתגבר את היכולות של כולם".

מוישי קליינרמן צה"ל חיפושים יחידת כלבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד