כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
במשרדי 'דגל'

סוף לנתק: ח"כ גפני וגולדקנופף נועדו לראשונה לפגישה בבני ברק

לאחר נתק מאז נכנס למלא את מקומו של ליצמן באגודת ישראל, יצחק גולדקנופף נועד עם ח"כ משה גפני לפגישה קצרה במשרדי 'דגל התורה' בבני ברק. מאז ההכרזה הרשמית על כך שגולדקנופף יתפוס את מקומו של יעקב ליצמן בכנסת הבאה, גפני סירב להתקשר ולברכו על המינוי

סוף לנתק: ח"כ גפני וגולדקנופף נועדו לראשונה לפגישה בבני ברק
משה גפני יצחק גולדקנופף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי חודשיים של נתק מוחלט במהלכם סירב חבר הכנסת משה גפני לשוחח ולברך את יצחק גולדקנופף, מי שצפוי להיות שותפו להנהגת יהדות התורה - השניים נועדו היום לראשונה.

ל'בחדרי חרדים׳ נודע כי גולדנקופף, שמיועד לכהן כחבר הכנסת מטעם חסידות גור בכנסת הבאה, הגיע בשעות הצהריים (שלישי) למשרדי 'דגל התורה' בבני ברק, שם נועד לפגישה קצרה עם ח"כ גפני.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מאז ההכרזה הרשמית ב'המודיע' על כך שגולדקנופף יתפוס את מקומו של ליצמן בכנסת הבאה, גפני סירב להתקשר לברכו על המינוי או לתאם מהלכים פוליטיים לקראת הבחירות.

בין 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' ישנם עדיין חילוקי דעות קודם הגשת הרשימות בעוד פחות מחודש. מלבד הנושא האידאולוגי בו טוענים בדגל התורה לפערים, ישנם גם מאבקים פוליטיים כאשר גפני מבקש להמשיך להוביל את הרשימה ולעמוד בראשות יהדות התורה בכנסת הבאה, חרף ההסכם המשותף שקבוע כי כעת תורו של נציג אגודת ישראל לעמוד בראש.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח לראשונה כי השבוע יפגשו צוותי המו"מ של המפלגות כדי להתכונן להגשת הרשימה המשותפת; מטעם דגל התורה יגיעו חבר הכנסת אורי מקלב ומזכ"ל המפלגה משה שיפמן ומטעם אגודת ישראל ח"כ מאיר פרוש והמזכ"ל חנוך זייברט.

יצחק גולדקנופף משה גפני יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד