כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מכונת רעל, הסתה ושקרים"

חסר תקדים: ועדת הבחירות קנסה את הליכוד

ועדת הבחירות פסלה היום סרטון שקרי ומטעה של הליכוד נגד יש עתיד, ופסקה כי הליכוד יחויב לשלם ליש עתיד פיצוי חסר תקדים בגובה של 40,000 ש"ח | ב'יש עתיד' מצהירים: "נמשיך להילחם במכונת הרעל, ההסתה והשקרים של הליכוד"

חסר תקדים: ועדת הבחירות קנסה את הליכוד
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25 קנסה את מפלגת 'הליכוד' בסכום של 40,000 שקלים בגין פרסום סרטון שקרי ומטעה נגד מפלגת 'יש עתיד'. מדובר בסכום פיצוי חסר תקדים.

מפלגת 'יש עתיד' עתרה בשבוע שעבר לוועדת הבחירות המרכזית נגד הליכוד בדרישה שתורה על הסרת סרטון מהרשתות החברתיות של הליכוד בטענה שהוא מבוסס על שקרים, תעמולה פסולה והפרה של זכויות יוצרים.

ועדת הבחירות המרכזית קיבלה את העתירה וקבעה שהליכוד יפצה את יש עתיד ב-40,000 ש"ח, בייחוד לאור העובדה שזו לא הפעם הראשונה שמפלגת הליכוד עוברת על החוק, בפעם הקודמת היא חויבה לשלם למפלגת 'כחול לבן' 20,000 ש"ח. בנוסף, על הליכוד להסיר באופן מיידי את הפרסום מטעמה מכל פרסום שנעשה על ידה, בכל סוג של מדיה.

יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ בועז טופורובסקי הגיב ואמר: "נמשיך להילחם במכונת הרעל, ההסתה והשקרים של הליכוד. לא פלא שוועדת הבחירות הורתה על הסרת הסרטון הבזוי ועל קנס גבוה במיוחד. זהו תמרור אזהרה לליכוד, אך יש להניח שבגלל ש40 אלף השקלים אינם יוצאים מכיסו של נתניהו, אלא מכספי הציבור, אותו ציבור שהוזנח על ידיו במשך 15 שנים, מכונת השקרים לא תעצור. אין לי ספק שאם הסכום היה יוצא מכיסו של יו״ר האופוזיציה הוא היה חושב אלף פעם לפני שמשקר".

ועדת הבחירות המרכזית מפלגת הליכוד יש עתיד קנס כספי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד